|
|
| DanceTrend |
Helemaal mee eens meneer Total w00t :D
Ik ben er dan ook nog nooit geweest toen Tiesto in The Palace draaide, en dit is dus waarom :p |
|
|
| Kamaya |
| Ik ben ook niet van de partij, te druk! |
|
|
| JunKX |
| quote: | | Ik reis liever n paar uur, dan dat ik met 2000 koorballen ga staan stuiteren in n VEEL te drukke Palace :D |
Wij zijn heel gezellig hoor...:D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Helemaal mee eens meneer Total w00t :D
Ik ben er dan ook nog nooit geweest toen Tiesto in The Palace draaide, en dit is dus waarom :p |
Dan heb je toch wel aardig wat hele toffe feestjes gemist! Ik ben denk ik 5 of 6 keer geweest in de afgelopen 3 jaar. En moet zeggen dat dat mijn tofste feesten waren in die tijd. Super sfeer en hij draaide altijd minimaal 1,5 uur langer door! Maar dat kwam natuurlijk omdat de drukte toen nog mee viel!
Laatste 2 keer was het jammer genoeg te druk, maar ik kan me herinneren dat ze hebben verbouwd op verplichting van de brandweer... moet je gewoon de brandweer bellen tijdens Tiesto.. komen ze controleren en dan is het volgende keren gewoon weer normale drukte. Zo druk als bij Tiesto is gewoon gevaarlijk en zeker verboden! |
|
|
| Nielz |
| Dat klopt dat het gewoon gevaarlijk is. Je hebt misschien een 1/4 vierkante meter om je op te bewegen. Vorige keer was het ook erg gemakkelijk om kaartjes op de zwarte markt te kopen, en daar hielpen de portiers graag aan mee. Het kwam mij toen wel goed uit, maar als je er over nadenkt is het wel fout natuurlijk. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|