return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
avril (stukje over wannabe's)

Stivvekk
Zulke gesprekken zijn vaak zo treurig dat de ergenis over de treinvertragingen in het niet valt, helaas maak ik zelf doorgaans de treinvertragingen mee. (oja, over Avril; superbabe, alleen jammer dat ze muziek maakt). Verder echt een masterlijk stuk (Y)
Pjotr G
ach ik snap niet waar sommige mensen zich druk om maken. Zo'n slechte muziek maakt het vrouwke (Avril) niet, en hoe ze zich kleedt moet ze lekker zelf weten. En ja, sommige mensen, met name rond de pubertijd hebben nogal de drang om ergens bij te willen horen en "ergens voor te staan". Ik snap niet dat sommigen zich daaraan ergeren en zie al helemaal geen reden om een stel alto's te negeren als ze je aanspreken.

Pjotr "liep-in-97-ook-in-n-aussie-rond" G
basd
quote:
Originally posted by Pjotr G
ach ik snap niet waar sommige mensen zich druk om maken. Zo'n slechte muziek maakt het vrouwke (Avril) niet, en hoe ze zich kleedt moet ze lekker zelf weten. En ja, sommige mensen, met name rond de pubertijd hebben nogal de drang om ergens bij te willen horen en "ergens voor te staan". Ik snap niet dat sommigen zich daaraan ergeren en zie al helemaal geen reden om een stel alto's te negeren als ze je aanspreken.

Pjotr "liep-in-97-ook-in-n-aussie-rond" G

Dat bedoelde ik :D
New Wave
Wie is Avril Lavigne?

Ik ga effe op inet zoeken

[edit]

WTF!! ze is echt lekker :p
franzelare
de naam zegt met niets alleen de CU2 en de TMF id op het einde zeggen me genoeg :D

denk dat het ook in BrEaZaH TaAl Ge ScHrEeVeN wAs

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland