|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Raymond
Ik kan nog wel een voorbeeldje geven over die journalisten....
Het zijn altijd linkse fatsoenrakkers, die de rechtse politiek proberen zwart te maken, hetzelfde geld voor tv!!!
Voor de mensen die meteen weer beginnen te blaten.....
You! :D |
meeste journalisten zijn idd linkse typetjes..... |
|
|
| Capman |
:rolleyes: Tja ik werd er ook vrij moedeloos van dat de eerste 3 keer dat ik Loneliness op TMF zag er in de titelbalk stond:
DJ Tomcat - Loneliness
Koommm ooopp dat kan je toch wel even natrekken!
(heb nog wel even de plaat thuis erbij gepakt om zeker te weten dat het Tomcraft was :D )
Later |
|
|
| MennoB |
| Van mij mag het best niet in de krant komen enzo, dan wordt het teminste niet commercieel en krijg je ook niet van deze dingen zoals boven staat beschreven :rolleyes: |
|
|
| jploveparade |
In de tijd van de hardcore ging het in de Nieuwe Revu altijd over drugsmisbruik, maar ze hadden in ieder geval wel de moeite genomen een paar verslaggevers enkele maanden de scene te laten verkennen.
Het bleef sensatie zoeken, maar de feiten en achtergronden klopten tenminste wel. |
|
|
| New Wave |
Ik dnek als ze artikelen door echte fanaten laten schrijven dat al snel vele mensen anders naar de scene gaan kijken.
Maargoed, ik ken de media wel....het is geen finantropice instelling om reclame te maken voor een feest (alleen als ze er voor betaald krijgen) maar om de aangrijpende kanten van alles te belichten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|