return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Wie gaan er naar Armin zaterdag?

total woot
RV? niet gezien hoor.

Maar JAAAAAH wat een VETVETVETVET feestje was dit zeg.
Eerste keer Armin en eerste keer <<O>>.
Alleen maar mooie vrouwen, en happy ppl, gasten t was echt zwaar relaxed! Thnx!!

Grtzz
WooT
Optimus
quote:
Originally posted by total woot
RV? niet gezien hoor.

Alleen maar mooie vrouwen, en happy ppl, gasten t was echt zwaar relaxed! Thnx!!

Grtzz
WooT

Hé wie had er dan gebeld?:p
Of wasset vanuit de Q?:p Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op":D
Acidophilus
quote:
Originally posted by total woot
RV? niet gezien hoor.

Grtzz
WooT

Mooie vrouwen? Waar dan? Je kon ze op 1 hand tellen...Armins vriendin was toch wel een van de mooiste daar!

Maar wat veel breaks weer...!!! Elke keer als je lekker aan het dansen was viel de muziek weer weg. Er zaten breaks van ruim een minuut tussen! Danst toch niet echt lekker.

Ik heb wel betere performances van Armin gehoord. Wel gaaf dat een zootje familie van hem er ook was die lekker meedansten.
Chicane
quote:
Originally posted by Optimus
Hé wie had er dan gebeld?:p
Of wasset vanuit de Q?:p Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op":D

Gelukkig nieuwjaar Opti, jaar van de Geit toch? :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
heb een topfeessie gemist als ik mijn Voicemail zo hoor:sadgreen:

We hebben je niet gemist hoor bamibal. We hadden onze eigen springchinees die strak uit zijn pan was en allemaal rare bekken trok en met iedereen van TA wilde knuffelen. Dit was een goede vervanging van jouw, hahahahahaha :toothless Wat was die gozer wasted zeg.

Maar ja, je hebt een topavond gemist. Door de sneeuw en gladheid was het wel errug rustig in de Eau, maar dat had wel het voordeel dat je genoeg springruimte had. En Armin ja wat moet je over hem zeggen, heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb wel een voorstel: Armin Solo in de Geldredome op 10.05.03 ipv Tiesto. He would kick his ass :D Wooooooooooooooow wat wassie weer goed. En met de TA's was het ook top, met dank aan Total Woot, Donna, Tijs08, 3'O 3 en nog een stel waarvan ik de naam niet heb verstaan of onthouden :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland