return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Wie gaan er naar Armin zaterdag?

Donna
Pulser-Cloudwalking
Tomcraft-Loneliness

En nog veeeel meer:P
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Donna
Pulser-Cloudwalking

kippevelmoment was dit op 26 oktober ook!!

quote:
Originally posted by Donna
Thx guys,snel weer? :)

als jij nou gewoon met je ass naar nexus komt :D ;)

klees al weer dat ik weer een vet feest gemist heb :( :( ik zweer je ik moet ook weer es een keer die kant op, al is daar voorlopig nie de mogelijkheid toe :(

//me baalt!
Donna
Sja ik weet t,maar nexus is een onmogelijke missie geworden ondertussen:)
1. Ik kan NIEMAND vinden die mijn minieteam coached voor de tijd dat ik de beest uithang:)
2. Mn uitlaat moet nog steeds gefixed en een nieuw raam,kost weer aardig wat eurootjes,en deventer kost me dan toch wel weer een flink slokkie benzine.

Dus ja,voor een arm zielig alleenstaand gefrustreerd huismoedertje als ik is dat net zo onmogelijk als dat je der zou vragen der salaris af te staan aan jantje beton:P

Next Nexus ill be there,al moet ik met een illegale Jantje Beton collectebus lopen ;)
Apoptosis
Hy draaide ook nog:

Airwave vs. Rising Star - Sunspot
Hiver & Hammer - 5 Million Miles
Solar Factor - No Return
Solar Factor - Urban Shakedown
Umek- Gatex / Speedy J - Krekc (AvB edit)
Vanguard - Flash (Tomcraft rmx)

:)
Partyhardy!
ooh ja! thanks Donna en Apoptosis! :) :cool: nu komt het weer boven bij mij! die Umek- Gatex / Speedy J - Krekc (AvB edit) hoorde ik dus gisteren voor het eerst live en klonk erg bruut zeg! :cool: Vet! :)
Tomcraft - Loneliness was zijn afsluiter (beetje jammer :( )

quote:
Originally posted by Acidophilus
Maar wat veel breaks weer...!!! Elke keer als je lekker aan het dansen was viel de muziek weer weg. Er zaten breaks van ruim een minuut tussen! Danst toch niet echt lekker.
Ik heb wel betere performances van Armin gehoord.

maar jij vond het maar een matige avond? :conf: moet je die tracklist zien man! ;)

quote:

Wel gaaf dat een zootje familie van hem er ook was die lekker meedansten.

whehe helemaal niet gezien joh! :p hoe wist je dat trouwens?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland