return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Je nieuwe platen! - Part VI

dj_spare
quote:
Originally posted by basd
Da's waar. Bovendien.. hoe het met invoerrechten zit weet ik nog steeds niet... of die er al bij in zitten nu, of nog niet... Zo ja, dan is het inderdaad ERG goedkoop ! Zeker wel de moeite van het bestellen waard (effe vragen of ik cc kan lenen van iemand..)

die 17.5% BTW zijn de invoerrechten... dat ligt er dus ook aan, hoe meer je koopt, hoe meer het wordt... gewoon bij elke plaat 1 pond erboven op... en ongeveer 80 pence voor verzendkosten... het waren trouwens 6 platen die ik besteld heb, en ongeveer 65 euro betaal ik... valt rete-mee... als je hier alle import troep besteld ben je haast evenveel kwijt...
basd
quote:
Originally posted by dj_spare
die 17.5% BTW zijn de invoerrechten... dat ligt er dus ook aan, hoe meer je koopt, hoe meer het wordt... gewoon bij elke plaat 1 pond erboven op... en ongeveer 80 pence voor verzendkosten... het waren trouwens 6 platen die ik besteld heb, en ongeveer 65 euro betaal ik... valt rete-mee... als je hier alle import troep besteld ben je haast evenveel kwijt...

Interesting... ga ik denk ik ook maar eens proberen.
Acidophilus
quote:
Originally posted by dj_spare
Originally posted by basd
Wie was dat nou die gisteren of eergisteren zei dattie platen bij www.chemical-records.co.uk besteld had.. djmarshal? Die hebben nl. nog wel een aantal platen die ik echt wel wil hebben..

Hoe is de service daar? Duurt het lang voordat de platen hier zijn? En wat moet je aan invoerrechten etc. betalen? De platen zijn daar op zich helemaal niet duur maar de belasting zal er wel een hoop bij doen voordat het hier aanbeland is...

Weet iemand daar meer van?

Uhh ik heb dan gisteren besteld... de platen zijn opzich niet duur maar er komt nog wel 17.5% BTW bij... en natuurlijk de verzendkosten... maar het viel opzich nog wel mee. Op de website staat dat de platen op de dag van bestelling (mits voor 17.00 ofzo) worden verstuurd... zal mij benieuwen hoelang het duurt...

Ik heb wel eens 2 weken moeten wachten op mijn platen daarvandaan. Apoptosis had vorige week besteld en die zijn gister binnen gekomen. Dus het zou ook wel redelijk snel kunnen gaan.

1x gehad dat ik een plaat had aangeklikt die achteraf niet in stock meer bleek te zijn, maar dat heb ik verder nooit meer gehad. Zitten vaak wel lekkere classics tussen!
Acidophilus
Prijzen bij Chemical-Records bij minimale afname van 3 stuks (vanwege verzendkosten...)

Op de site:----Werkelijk:

3,89 Pond-----8,45 Euro
4,51 Pond-----9,60 Euro
5,73 Pond-----11,90 Euro
6,15 Pond-----12,70 Euro

Dit zijn de prijzen die het meest voorkomen. Met werkelijke prijzen bedoel ik: prijs van de plaat, inclusief BTW en verzendkosten.
Dj Odelpha
quote:
Originally posted by Apoptosis
* Airwave - Above The Sky / Alone In The Dark / Innerspace

Heb je die uit A'dam?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland