return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Je nieuwe platen! - Part VI

DjRV
quote:
Originally posted by Wilkman
Is dat een platenzaak? Zo ja, dan wil ik graag weten waar die zit. Ik heb de meeste platen bij Juno besteld.

op de nieuwedijk,schuin tegen over midtown
tijs08
Kben ook maar even langs die goeie shop in Den Haag langs geweest. Rhythm Import, homebase van eieregooie :D
Ze hadden nog aardig wat lekkere dingen liggen, en ik had geluk! van Solid Globe en Carlo had ik de laatste :crazy:

- Solid Globe - North Pole (het schijnt dat deze ook op de nieuwe cd komt van Tiesto, die hij vandaag gemixt heeft...)
- Carlo Resoort - Remover (4 Strings Remix!!)
- Rewinders - Pacific Dance
Acidophilus
quote:
Originally posted by DjRV
"In-Deep-'n-Dance" op de nieuwedijk,schuin tegen over midtown

Ter aanvulling:

Wilkman, moe je zeker eens naar toe gaan als je in de buurt bent.

Ze hebben vaak goeie e en die gasten praten alleen Engels. 't zijn Kroaten of Joegoslaven ofzo.

Zit een klein tourniquette (klappoortje) voor een steile trap naar beneden voor de ingang. 't Is ook een partykleding-zaak.

GreetZ
ChooChoo
Mijn nieuwe aanwinsten van de laatste tijd:

Télépopmusik - Breathe
Echomen - Perpetual
Queen & Vanguard - Flash
Classified Project - Resurrection 2003
Elesse - Popcorn
The Roc Project - Never (Tiesto remix)
The Roc Project - Never (J.C.A remix)
Marzz - Orbiter
En eindelijk: Chicane - Saltwater (jammergenoeg is dit de re-release, ach ja as je t nr maar hebt :))

greetz
Acidophilus
Armin - Lost Soul Society / Virgo [Cyber] :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland