return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Je nieuwe platen! - Part VI

basd
Wie was dat nou die gisteren of eergisteren zei dattie platen bij www.chemical-records.co.uk besteld had.. djmarshal? Die hebben nl. nog wel een aantal platen die ik echt wel wil hebben..

Hoe is de service daar? Duurt het lang voordat de platen hier zijn? En wat moet je aan invoerrechten etc. betalen? De platen zijn daar op zich helemaal niet duur maar de belasting zal er wel een hoop bij doen voordat het hier aanbeland is...

Weet iemand daar meer van?
Dirkie
quote:
Originally posted by basd
Wie was dat nou die gisteren of eergisteren zei dattie platen bij www.chemical-records.co.uk besteld had.. djmarshal? Die hebben nl. nog wel een aantal platen die ik echt wel wil hebben..

Wil daar ook wat platen bestellen. Je hebt alleen een credit card nodig. Van de verhalen die ik gelezen heb hoef je je nergens druk over te maken. Goede service, snelle levertijden. Dus ...
[SigneT]
deze plaatjes had ik van t weekend gekocht

Jurgen de vries - the opera song
Green Martian - Wizardry
Kid Vicious - Proceed
D Factor - The Wrong Shake (Jamie Anderson Remix)
Solar Factor - Urban Shakedown
Armin van Buuren - Blue Fear
dj_spare
quote:
Originally posted by basd

Hoe is de service daar? Duurt het lang voordat de platen hier zijn? En wat moet je aan invoerrechten etc. betalen? De platen zijn daar op zich helemaal niet duur maar de belasting zal er wel een hoop bij doen voordat het hier aanbeland is...

Weet iemand daar meer van?

Uhh ik heb dan gisteren besteld... de platen zijn opzich niet duur maar er komt nog wel 17.5% BTW bij... en natuurlijk de verzendkosten... maar het viel opzich nog wel mee. Op de website staat dat de platen op de dag van bestelling (mits voor 17.00 ofzo) worden verstuurd... zal mij benieuwen hoelang het duurt...
Apoptosis
* Airwave - Above The Sky / Alone In The Dark / Innerspace
* Aurora - Hear You Calling (En-Motion rmx)
* Iio - Rapture (Riva rmx) :tongue3
* Mallorca Djs - The Fight --> Ook wel bekend als Cherry Trax - The Fight, maar dat is de label..

Dag :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland