|
|
| Pjotr G |
ach ja het is een beetje een wisselwerking....mensen fikken albums die gedownload zijn, maar mensen komen ook weer in aanraking met muziek die ze nog niet konden, en een beetje netjes mens wil wel betalen voor iets waar hij/zij euforisch over is :D
Niettemin ben ik het met enkele puntjes van Chicane niet eens:
- ze verdienen genoeg met huidige opbrengsten; Een gemiddelde vinyl release is echt geen vetpot hoor, voor een producer. Fulltime muziek maken is maar voor heel weinigen weggelegd.
- de zwakkeren zullen afvallen;
Dit kun je helaas herformuleren tot iets wat al een heel stuk minder prettig klinkt: diegenen die een niche van de markt bedienen zullen afvallen. Degenen die hergekauwde commerciele mainstream aanbieden zullen overleven (daar valt nou eenmaal het meeste aan te verdienen). Pech dus voor mooie underground labels, die specifiek minder populaire muziek leveren. Liefde voor de muziek is heel nobel maar niemand is blij met een bodemloze put waar je geld in kiept; er moet ook brood op de plank. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Pjotr G
Degenen die hergekauwde commerciele mainstream aanbieden zullen overleven (daar valt nou eenmaal het meeste aan te verdienen). Pech dus voor mooie underground labels, die specifiek minder populaire muziek leveren. |
 |
|
|
| arj1o1 |
sommige artiesten hebben er zelf ook geen problemen mee kijk maar naar de uitspraak van robbie williams laatst
en als een cd 10 euro kost (maar zeker niet meer) zou ik hem ook wel kopen als ie echt goed is in plaats van downloaden |
|
|
| Jesse |
Ik heb net de cd van Moby besteld (play) voor 10 euro..dat zijn tenminste prijzen!
op http://www.cd25max.nl voor de geïnteresseerden |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ben het met Switch eens...
bovendien zou het zo slecht niet zijn... mensen gaan dan tenminste weer muziek maken uit liefde. Veel doen het er nu vooral om het geld... |
psies!!!
* Massive` download mooie plaatjes met liefde.. :X |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|