return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Dana live at HMH and broadcasted by ID&T radio

New Wave
Ah ze kenne in Nijmegen dus toch nederlands spreken :)
JunKX
.... Dana, Hardstyle... ID-T Radio om het steeds opnieuw verneuken van radio sets en hun kinderachtige opstelling tegenover Tiesto op IC. (Alles uitzenden van de Main Stage maar de set van de man waar iedereen voor kwam lekker laten verknippen) + En het hele ID-T forum met hun onvermogen kritiek te ontvangen.....

Zo ik ga pitten :D
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by JunKX
.... Dana, Hardstyle... ID-T Radio om het steeds opnieuw verneuken van radio sets en hun kinderachtige opstelling tegenover Tiesto op IC. (Alles uitzenden van de Main Stage maar de set van de man waar iedereen voor kwam lekker laten veknippen) + En het hele ID-T forum met hun onvermogen kritiek te ontvangen.....

Zo ik ga pitten :D

anti ID&T ??? :D

De uitzending van Tiesto op IC lag niet aan ID&T, maar aan Tiesto zelf, die wou niet meer uitzendtijd hebben.

Verder heb je gelijk, al dat geouwehoer ertussen door net als met Sensation, Mysteryland en IC.
JunKX
Zeker niet ID-T.. Feesten zijn meestal wel ok, ben het gezeik eromheen zat.
dj_spare
Hopen dat die uitzending een beetje in goeie kwaliteit is ja... aangezien de ups de laatste tijd zou het me niets verbazen als we weer eens op 22Khz mono gaan luisteren :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland