|
|
| magrec |
Heyyyy tin wat was je opeens snel weg zeg.
Maar goed mijn 1e grote techno feest en het beviel me zeer goed. Moet niet elke week naar techno feesten gaan want dat is teveel van het goede en van die gare beuk techno daar heb ik ook niet zoveel mee. Wat remy deed was zooo lekker. Hard maar wel met diepte en funk, cohen vond ik wel ok mjah begon vrij traag. Hawtin is toch wel erg goed hoor. Dat uurtje rustigere muziek vond ik echt supervet echt minimaal. Zo stelde ik mij techno vroeger voor . Rachmad was ook wel ok maar als ze allemaal zo hard als hem hadden gedraaid dan had ik het een niet zo'n fijne avond gevonden.
Whehe alleen pontape en ignition key (speedy j remix) herkend haha.
Zo op het einde met rachmad en hawtin die bass dreunde door zeg pfff. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Nielz
ff reëel wezen...
Geluid was echt niet zooooo top. Lage tonen overheersten alleen maar. Toen Hawtin begon werd het volume zelfs teruggedraaid :mad: |
Laten we reeel wezen, als jij het geluid met nieuwjaar heb gehoord dan was dit perfect.
Heb me niet gestoord aan verschil in hoge en lage tonen.
Kwam bij mij zeer goed over.
Enige weerkaatsing was bij de drank.
Dat bij Hawtin de muziek een stuk lager gezet werd dat was wel jammer.
maargoed, als je der 1maal aan gewend bent en er lekkere plaatjes gedraaid worden ga ik niet mierenmeuken om de kleinste dingetjes :)
Dit was echt zwaar bruut. |
|
|
| Nielz |
| het was zeker een zeer bruut feest :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
Heyyyy tin wat was je opeens snel weg zeg.
|
ja toen wij het station binnenliepen ben ik naar de kaartjesautomaat gelopen (meteen rechts als je net binnen bent), ik keek om en jullie waren er ineens niet meer:crazy: Aangezien me accu leeg was (Tiom heeft 3x mijn voicemail proberen in te spreken heb ik thuis gehoord:D) ben ik maar mijn trein gaan pakken (3 minuutjes wachten maar:D) |
|
|
| T.H.C. |
| Yep...lekker en vaag was het zeker, erg lekker zelfs...ben alleen in de hal niemand meer van TA tegengekomen, waar stonden jullie de hele nacht?achja...ik heb me iig vermaakt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|