return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 
Awakenings zondag 20 april (1e paasdag)

!_PeTrUs_!
Tot straks dan maar :)
New Wave
waaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig gewoon.
Geluid was echt zoooooooo top!
Muziek was masterlijk.
Enige minpuntje was dat uurtje zwaar te rustige muziek.
Maargoed, dit feest was voor mij een 9.9 waard.
helemaal top!
Nielz
quote:
Originally posted by New Wave
waaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig gewoon.
Geluid was echt zoooooooo top!
Muziek was masterlijk.
Enige minpuntje was dat uurtje zwaar te rustige muziek.
Maargoed, dit feest was voor mij een 9.9 waard.
helemaal top!

ff reëel wezen...

Geluid was echt niet zooooo top. Lage tonen overheersten alleen maar. Toen Hawtin begon werd het volume zelfs teruggedraaid :mad:

Platenkeus van alle dj's kon ik zeer waarderen, alleen Cohen's laatste uur was veel te oppervlakkig, leek teveel op het eerste uur.

En ja dat uurtje rustige muziek.... ik vond het geniaal van Hawtin. Echt zoveel gevoel legde hij in de opbouw van zijn set. Je kan natuurlijk ook niet 3 uur achter elkaar gaan staan knallen, tis geen hardhouse :p En met Hawtin weet je vantevoren dat als hij 3 uurtjes draait, je een behoorlijke opbouw kan verwachten met geweldige minimale platen. Maar goed, dat is ieders persoonlijke voorkeur :)

Na dat 'uurtje rustige muziek' knalde hij toch gigantisch vet door met Carola's Diapason :crazy:

Al met al een slopend avondje voor mij, maar ik ben wel met een voldaan gevoel thuisgekomen :)

Man van de avond was zonder meer RICHIE HAWTIN!
Optimus
was erg lekker:) veel lekker swingen ipv dat hersenloze gebeuk:p:D Heb zelfs nog wat platen herkend:D Heb Iginition Key gehoord en het eerste nummer wat Picotto draaide op Radio One paar weekjes geleden:)
basd
Het was VET !

Van Magda helaas praktisch niets kunnen zien, omdat we toen nog niet binnen waren.. Gelukkig waren we wel net op tijd voor het begin van de set van Remy, wat was deze man lekker op dreef.. erg goed !

Ook Renato Cohen deed het aardig (maar met weinig afwisseling helaas), ook het verwachte Pontape kwam voorbij..

Daarna luidde een knallend vuurwerk de main act van de avond in.. Richie Hawtin. In het begin van zijn set stond helaas het geluid wel een beetje zacht, maar naarmate hij vorderde werd dat wel wat beter. Zijn set ging redelijk snel ontzettend de diepte in, erg lekker om te luisteren, ook vanaf de tribune (waar ik eigenlijk amper heb gezeten) was het erg goed te doen..

Als afsluiter kwam Steve Rachmad, die ik twee weken eerder nog hier in Enschede had zien draaien. Hij draaide nu een stukje harder dan toen, en ook het volume ging weer behoorlijk omhoog.. Een mooie knallende afsluiter van een heel gaaf feest!

De aankleding was behoorlijk sober, zoals wel te verwachten was, maar de verschillende kleuren lasers waren zoooo gaaf.. Ook het vuurwerk was leuk om te zien. Het publiek was ook erg goed, een paar jaar ouder gemiddeld dan op 'andere' grote feesten.. Dat maakte voor het drugsgebruik trouwens niet uit :)

Kortom, erg gaaf, en zeker voor herhaling vatbaar (hopelijk Awakenings festival, binnenkort toch maar even kaartje kopen denk ik...)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland