return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Invloeden van House op de economie

Switch
quote:
Originally posted by DjRV
lol...misschien vind phillips wel een leuk apperaatje uit waarmee je je pillen thuis kan testen en word de pillentesthoek voortaan versierd door een groot bord; Sponserd by Phillips..Let's Make XTC Better...

LOL :D
=Sound Lab=
Dit las ik in een rapportje over Dance in Nederland, uitgevoerd door ID-T en KPMG. (let op de dikgedrukte letters)

http://www.id-t.com/kpmg-rapport/dance-in-nederland.pdf

Bij hardstyle zijn de trefwoorden hard, snel en stoer. Hardstyle is zeer hard met snelle beats.
Het is de hardste en meest duistere van alle housestijlen. Hardstyle is een algemene grote
commerciële stroming die zich kenmerkt door herkenbare melodieën (oude hits of zelfs top
40) en stevige bastonen. Deze stroming kent een grote, vaste kern van aanhangers in een
leeftijdscategorie van 14 tot 23 gelijk verdeeld over jongens en meisjes. Het publiek hecht
niet veel waarde aan mooie dure kleding. Belangrijker is dat de kleding makkelijk zit en dat
de kleding stoer oogt. Met comfortabele jeans en T-shirts, met hier en daar een zondagse
blouse, staat de dress code geheel in het teken van de dansvloer.

Whoohoo,

En die Duncan maar zeggen : Wij zijn niet commercieel!
Switch
pfff stoppen ze het weer in een hokje :sadgreen:
total woot
Sjezus!

Dit slaat toch weer es helemaal nergens op jongens...

volgens mij is dit verhaaltje geschreven om de papa's en mama's in nederland een goed gevoel te geven.

Ow enne ik word bijna 24, mag ik dan niet meer naar Hardhouse luisteren? (of erop rondstuiteren).

Trouwens zou dit niet de reden kunnen zijn dat ID&T verlies maakt? (kan me voorstellen dat ze -als ze meer van dit soort onzindingen doen- verlies blijven maken)

Grtz
WooT
moogwai
quote:
Originally posted by =Sound Lab=
Bij hardstyle zijn de trefwoorden hard, snel en stoer. Hardstyle is zeer hard met snelle beats.
Het is de hardste en meest duistere van alle housestijlen.

lol :D

vooral die laatste zin... :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland