|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
bovendien snap ik echt niet wat id$t hier nou mee wil bereiken hoor..
nog meer erkenning voor dance-muziek? ik weet niet of we daar nou wel zo bij gebaat zijn
ook op het journaal: als de logistiek het toelaat behoren nóg grotere dance-feesten tot de mogelijkheden..
nou, driewerf hoera! :rolleyes: |
Inderdaad. NOG groter....NOG meer geld. Alles gaat zo behoorlijk naar de knoppen.
ja precies,
het is tegenwoordig juist hartstikke makkelijk (daar bedoel ik mee goedkoop) om te produceren. veel mensen gebruiken zijn van hardware overgestapt op dingen als reason ofzo en daarbij komt dat alle hardware ook nog een stuk goedkoper is dan vroeger. in ieder geval ligt het voor veel mensen binnen handbereik om te gaan produceren.
dat is ook de reden waarom er (naast de goeie dingen) zoveel troep uitkomt lately, iedere jandoedel kan tegenwoordig wel muziek maken. |
Dan heb ik een foute inschatting gemaakt. Dan ken ik de scene niet zo goed als ik had gedacht. Excuses! |
|
|
| SnuggLe |
nog meer erkenning voor dance-muziek? ik weet niet of we daar nou wel zo bij gebaat zijn
ook op het journaal: als de logistiek het toelaat behoren nóg grotere dance-feesten tot de mogelijkheden..
Inderdaad. NOG groter....NOG meer geld. Alles gaat zo behoorlijk naar de knoppen.
ja precies,
het is tegenwoordig juist hartstikke makkelijk (daar bedoel ik mee goedkoop) om te produceren. veel mensen gebruiken zijn van hardware overgestapt op dingen als reason ofzo en daarbij komt dat alle hardware ook nog een stuk goedkoper is dan vroeger. in ieder geval ligt het voor veel mensen binnen handbereik om te gaan produceren.
dat is ook de reden waarom er (naast de goeie dingen) zoveel troep uitkomt lately, iedere jandoedel kan tegenwoordig wel muziek maken. |
Dan heb ik een foute inschatting gemaakt. Dan ken ik de scene niet zo goed als ik had gedacht. Excuses! |
|
|
| kolkiewolkie |
kheb in een 1 of andere krant gelezen dat ID&T nou 'nog professionelere feesten' wil gaan geven, dan heb ik zoiets van JeuJ!
house/dance whatever je het maar wilt noemen is volgens mij nog altijd iets geweest dat een LIEFHEBBERIJ moet zijn, dat je d'r een hart voor moet hebben en niet in de eerste plaats geld mee wilt verdienen.. maja, nou zal ik wel weer te idyllisch zijn ofzo.
bedenk me ook trouwes dat id&t house/dance altijd uit dat negatieve wil halen enzo, alsof ze het willen verantwoorden van 'het is heel normaal wat wij doen'.. maakt mij eigenlijk helemaal nix uit dat het wat negatief is, de roots van de stroming waren ook helemaal niet zo positief :) . |
|
|
| DjRV |
misschien gaat id&t wel serieuze zaken doen op de beurs
het gene wat ze in ieder geval wel bereiken met dit onderzoek van kpmg is dat de dance scene door de financieele als volwassen word gezien en de kans op grote sponsers zeer groot word.
En dan niet alleen breezer of luckystrike,maar b.v bedrijven als phillips..
lol...misschien vind phillips wel een leuk apperaatje uit waarmee je je pillen thuis kan testen en word de pillentesthoek voortaan versierd door een groot bord; Sponserd by Phillips..Let's Make XTC Better... |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kheb in een 1 of andere krant gelezen dat ID&T nou 'nog professionelere feesten' wil gaan geven, dan heb ik zoiets van JeuJ!
|
Twentsche Courant Tubantia? :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|