return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Invloeden van House op de economie

jploveparade
500 miljoen omzet en 11000 arbeidsplaatsen...

Vergeten ze nog effe 750 miljoen omzet aan drugs en 2000 dealers :p
franzelare
quote:
Originally posted by SnuggLe

Op pagina 19 worden de Nederlandse 'sterren' genoemd: Als eerste staat daar DJ Jean :) Ook staat Johan Gielen erbij, terwijl het niet eens een Nederlander is. Ook andere opvallende namen: Piet Bervoets en Mark Van Dale, terwijl Ferry Corsten neit eens genoemd wordt.

gielen is wel een nederlander tegenwoordig hoor hij is in het bezit van een nederlands paspoort sinds 2 jaar geloof ik :D
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by franzelare
gielen is wel een nederlander tegenwoordig hoor hij is in het bezit van een nederlands paspoort sinds 2 jaar geloof ik :D

En wat zijn we daar blij mee.....
AlFerox
quote:
Originally posted by magrec
Ben ik niet met je ééns snuggle.

Grote voorbeeld is nog steeds james holden daarin.
Die produceert met het gratis software programma buzz.
Ook een laidback luke heeft zijn studio verkocht om te investeren in software matige productie tools.

ja precies,

het is tegenwoordig juist hartstikke makkelijk (daar bedoel ik mee goedkoop) om te produceren. veel mensen gebruiken zijn van hardware overgestapt op dingen als reason ofzo en daarbij komt dat alle hardware ook nog een stuk goedkoper is dan vroeger. in ieder geval ligt het voor veel mensen binnen handbereik om te gaan produceren.
dat is ook de reden waarom er (naast de goeie dingen) zoveel troep uitkomt lately, iedere jandoedel kan tegenwoordig wel muziek maken.
AlFerox
bovendien snap ik echt niet wat id$t hier nou mee wil bereiken hoor..

nog meer erkenning voor dance-muziek? ik weet niet of we daar nou wel zo bij gebaat zijn
ook op het journaal: als de logistiek het toelaat behoren nóg grotere dance-feesten tot de mogelijkheden..

nou, driewerf hoera! :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland