return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Invloeden van House op de economie

M5
quote:
Originally posted by Switch
Moet dat dan?
alleen maar omdat 20 ventjes hier op deze forum replyen welke opleiding ze hebben, is er ineens een verband tussen dancemuziek en hoge IQ?

haha iedereen die hier wel eens op Partyflock is geweest heeft kunnen zien dat er absoluut geen verband is tussen deze twee zaken.
Switch
quote:
Originally posted by M5
haha iedereen die hier wel eens op Partyflock is geweest heeft kunnen zien dat er absoluut geen verband is tussen deze twee zaken.

LOL precies :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Switch
Moet dat dan?
alleen maar omdat 20 ventjes hier op deze forum replyen welke opleiding ze hebben, is er ineens een verband tussen dancemuziek en hoge IQ? de HBO-ers zijn gewoon de computernerds die vaak op internet zijn te vinden, de MBO-ers hebben nog een leven outside. ze interessen zich niks in de randzaken, maar houden net zoveel van dancemuziek.
dus wees niet bevooroordeeld dat omdat jij en een aantal anderen HBO doen, ineens het IQ van danceliefhebbers heel hoog is, want dat is het niet.
vink een beetje lijken op jezelf een schouderklopje geven en complimenteren dat je het zo goed doet

Dat zeg ik toch ook niet dat dat moet. Check die andere thread hier over opleidingsniveau. Daar doelde ik op, mensen zochten namelijk naar een verklaring, en vroegen zich af of dat echt waar is. Dit onderzoek zegt dus van niet. Punt. Ik bedoel er verder neits mee.
Crizzy
quote:
Originally posted by M5
ach tis van KPMG he.. als je ziet watvoor volk daar allemaal loopt :rolleyes:

hey niet zo generaliseren he! er werken in totaal 6000 mensen voor KPMG in Nederland (waaronder ik :nervous: )
moogwai
Ik zal 'm ook eens gaan lezen als ik tijd heb.

quote:
Originally posted by M5
En ik maar denken dat Id&t financiele problemen had. Mensen ontslaan etc etc. Zo'n rapport kost echt $$$$$

Precies.... aantal uren X minimaal €100,-
Ik durf niet eens te raden hoeveel uren er ze mee bezig zijn geweest.

Ik weet zeker dat een gemiddelde TA-student hier met een beter rapport op de propen kan komen. Wie wil zo'n onderzoek nou niet als afstudeeropdracht :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland