return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
Stoppen voor blik op de weg? Ja dag!

Chicane
Motorrijden is 100% zelfbeheersing, ik heb een bak dat 290 tot 300 op de teller kan krijgen, lekker boeiend, je hebt er geen ruk aan want er zijn hier gewoon geen gelegenheden om die snelheden vast te houden. Tis lache om effe op de teller te zien, meer ook niet. Verder is het een kwestie van vroegtijdig remmen en gedoseerd remmen op beide wielen, geef je teveel remdruk op 1 wiel gaat het fout, geef je te weinig druk op 1 wiel gaat het ook fout. Als ik een bocht moet maken ben ik meestal lui en gebruik ik alleen het achterwiel en de koppeling zodattie de bocht in schuift zegmaar, voordeel is dat je snel op snelheid ben, nadeel is dat je snel de pijp uit ben als het fout gaat. Ligt allemaal aanjezelf dus, want verder zijn die dingen best wel veilig zolang je kleding en helm maar goed is.
T.H.C.
je bent toch wel een stuk kwetsbaarder, bijvoorbeeld de vangrail kan je voor motoren niet echt een "bescherming" noemen, eerder een wapen.
TranceFool
quote:
Originally posted by Switch
precies, zo'n mafkees verdient het gewoon (flame me maar) :)

verdienen vind ik niet het juiste woord eigenlijk......zoiets verdient niemand (tenminste bijna niemand). Medelijden hebbik niet met hem, toch is het wel triest
Little Theseus
na een week vol frustratie, doe ik behalve feesten op de zaterdagochtend niets liever dan op mijn TPG post peugeot fox die opgevoerd is tot soms wel 80kmh op enkel mijn achterwiel weg te trekken, de hele dag zoveel mogelijk auto's in woonerven en 50kmh gebieden in te halen, op iedere drempel een wheely te maken en bij brievenbussen met 60kmh aan komen crossen en precies zo slippen dat ik precies bij de brievenbus stilsta. HEERLIJK!
Maarja, sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen (ikzelf heb in mijn postwijk 50 vluchtroutes voor een politie-auto uitgestippeld, maar aan een motormuis ontkom je nooit!)
Leuk filmpie JP!
stampertje
hebben jullie de Gettaway series al gezien (Getaway in Stockholm)?
die zijn echt masterlijk, op kazaa is nu ook deel 3 te vinden. Vooral het allerlaatste shot met die motorrijder is goud..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland