return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Stoppen voor blik op de weg? Ja dag!

jploveparade
quote:
Originally posted by Switch
whahaha grappig :)

was niet zo grappig voor die jongen van 18 uit Balkbrug, dat was een week geleden erop.
die jongen reed met izjn brommer 80 op de provinciale weg, politie reed erachter aan, die vent wilde niet stoppen. politie probeerde hem in te halen, die jongen ging er elke keer voor rijden.
politie ging met hem en zijn ouders praten en gaf hem een boete.
2 weken later werd zijn rijbewijs ingenomen door nog een stunt.
de mensen van "blik op de weg" belde hem op om eens met hem te spreken. 1 week later belden ze nog eens om een definitieve datum te zetten. 2 dagen daarna lag hij roerloos op een vluchtheuvel. nek/rug gebroken, niemand die wist wat er gebeurd was. die jongen kan nu alleen nog maar met zijn ogen knipperen, meer niet.

Tja, daarom nooit een brommer gehad maar gelijk op mijn 19e verjaardag een auto aangeschaft :)

Motorrijden? Nou nee! :nervous:
kolkiewolkie
hehehe, altijd fun om dat weer terug te zien..

kvon alleen die achtervolging op hetzelfde stukkie weg van die vw scirocco veel leuker (me remembert een joint die weggemikkerd weg, herinnerd zich een scirocco die echt met gillende banden de afslag neemt :D :D )

nou eens even die andere filmpies op die site kijken :D
T.H.C.
quote:
Originally posted by jploveparade

Motorrijden? Nou nee! :nervous:

Motorrijden? Nou....JA! lijkt me echt heerlijk, ik ben wegens omstandigheden nu pas bezig met het auto rijbewijs, deze heb ik nodig voor werk en gaat dus voor, maar later als ik groot ben... Download mijn grote helden (let op kilometerteller:D)
(Het is bedenk ik me nu niet echt verstandig dat ik moter ga rijden, 4 jaar brommertje gehad en ik kan de ongelukken niet meer met 3 handen tellen.)

Ik heb dat filmpje van die brommer ook wel gezien, het is misschien hard maar hij maakt het er zelf naar, die kerel haalde echt onmogenlijke dingen uit om de kops er maar niet langs te laten, hij was heel duidenlijk gewaarschuwd van te voren dat dit gruwelijk mis kan gaan,de politie is zelfs bij hem thuis geweest...
Switch
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
hehehe, altijd fun om dat weer terug te zien..

kvon alleen die achtervolging op hetzelfde stukkie weg van die vw scirocco veel leuker (me remembert een joint die weggemikkerd weg, herinnerd zich een scirocco die echt met gillende banden de afslag neemt :D :D )

nou eens even die andere filmpies op die site kijken :D

whehe check die ene van 17 minuten lang, over die vent die een emailtje krijgt dat over animalsex gaat, en vanaf dat moment gaat het bergafwaarts voor hem, echt grappig :D
Switch
quote:
Originally posted by T.H.C.
Motorrijden? Nou....JA! lijkt me echt heerlijk, ik ben wegens omstandigheden nu pas bezig met het auto rijbewijs, deze heb ik nodig voor werk en gaat dus voor, maar later als ik groot ben... Download mijn grote helden (let op kilometerteller:D)
(Het is bedenk ik me nu niet echt verstandig dat ik moter ga rijden, 4 jaar brommertje gehad en ik kan de ongelukken niet meer met 3 handen tellen.)

Ik heb dat filmpje van die brommer ook wel gezien, het is misschien hard maar hij maakt het er zelf naar, die kerel haalde echt onmogenlijke dingen uit om de kops er maar niet langs te laten, hij was heel duidenlijk gewaarschuwd van te voren dat dit gruwelijk mis kan gaan,de politie is zelfs bij hem thuis geweest...

precies, zo'n mafkees verdient het gewoon (flame me maar) :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland