|
|
| Eye-Riz |
Space Manoeuvres, die is echt al mega-oud!!! Die heb ik in 99 gekocht, supermooie plaat! Dacht alleen dat dat trance was, ik denk dat ik toch een andere perceptie heb van progressive...
Een plaat waarvan ik toevallig nog de naam weet (nouja, uitvoerende dan): Ben Camp. Zoek daar maar eens op. Heb een plaat van hem die wel zo onwijs heftig is...als je een beetje raar bent, en je zet die plaat op, dan word je nog veel raarder. Zo raar dat je niet meer weet wat onder of boven is. Of dat die stoel waar je in zit nog je lichaam is of al de grond aan de andere kant van de aarde...
Hij is niet zo melodisch (waar ik normaal meer voor ga), maar zit gewoon zo goed in elkaar. Zo subtiel vervormende geluiden, soms is het alsof die geluiden als een vuurbal op de grond worden gegooid, en in kleine stukjes glas helemaal uit elkaar vallen...
Veel plezier :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
blaat...
Veel plezier :) |
Wat heb jij gedronken? :D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Space Manoeuvres, die is echt al mega-oud!!! Die heb ik in 99 gekocht, supermooie plaat! Dacht alleen dat dat trance was, ik denk dat ik toch een andere perceptie heb van progressive... |
Reken ik toch wel tot progressive en ik doelde op de nieuwe mixen
Kheb de oude mixen niet zo bij de hand dus kan niet zeggen of het veel verschilt
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by Chicane
Wat heb jij gedronken? :D |
ga je mond spoelen, en gauw. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|