return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
kaartjes I love Trance

Chicane
quote:
Originally posted by Shadow
..blaat..

Toen zijn we rond 4:45 maar weer richting Dordrecht gereden.

..blaat..

Ik lees Dordrecht? :D Wat te doen in Dordrecht als je zelf uit Amsterdam komt?
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Shadow
De ene na de andere trancetopper kwam voorbij en zelfs draaide hij een van mijn all-time klassiekers Yahel - Voyage, was echt super om die weer eens live te horen!!

Ohja klopt! dat was inderdaad echt suuper! :) ik ben het ook wel met je eens dat er misschien wat meer trance gedraaid had mogen worden maar dat maakte Precision aan het einde overigens weer helemaal goed maar toen was je denk ik net weg.....
trouwens heb je geen foto ergens staan op internet want kan bijna niet anders dat ik jullie gezien heb?!

ook draaide Jurgen als afsluiter "Steve & Sven - Offline (the Ard remix)" en wat een gaaf nummer is dat zeg! woeiiii! helaas nog niet te downen op de hub :(
Shadow
quote:
Originally posted by Chicane
Ik lees Dordrecht? :D Wat te doen in Dordrecht als je zelf uit Amsterdam komt?

ik heb toendertijd Amsterdam ingevuld, omdat ik niet wist dat er ook een Nederlands forum was. Dacht eigenlijk alleen maar buitenlands, dus daarom heb ik als woonplaats maar Amsterdam ingevuld, dat is bijna toch het enige wat met name Amerikanen kennen haha. Maar ik woon dus gewoon in Papendrecht, vandaar :)
Shadow
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ohja klopt! dat was inderdaad echt suuper! :) ik ben het ook wel met je eens dat er misschien wat meer trance gedraaid had mogen worden maar dat maakte Precision aan het einde overigens weer helemaal goed maar toen was je denk ik net weg.....
trouwens heb je geen foto ergens staan op internet want kan bijna niet anders dat ik jullie gezien heb?!

ook draaide Jurgen als afsluiter "Steve & Sven - Offline (the Ard remix)" en wat een gaaf nummer is dat zeg! woeiiii! helaas nog niet te downen op de hub :(

ja, precies toen was ik al net weg. Had zoiets van dat het altijd harder wordt naarmate de avond vorderde. Had dus weinig hoop dat het nog beter zou worden. Maar had ik dus beter wel kunnen doen begrijp ik. Dat nummer van STeve & Sven zegt me nu even niks, zal zo eens kijken of ik hem kan downloaden. Maar zal best wel een hele goede plaat zijn, want jurgen draaide bijna alleen maar toffe nummers. Het begin van Spider vond ik ook super. Hij begon met System F - Solstice. Maar hij sloeg zeg maar heel de intro over. Het was even stil en toen kwam meteen dat opzwepende deuntje van Soltice. Echt kippenvel!

Als je op deze link kijkt en dan middelste rij, meeste linkse foto. Ik ben de linkerjongen daarop. Had gister een wit shirt aan, misschien heb je me wel zien lopen. Heb jij ergens een foto online?
Shadow
o dat is lekker slim, vergeet ik die link te plaatsen :)

hier komt ie alsnog: http://www.beam.to/mysteryland2002

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland