|
|
| Shadow |
nou die vriend is vanmiddag naar platenzaak in Zoetermeer geweest (neem aan dat dat BPM is) en ze hadden inderdaad nog kaartjes. Ben dus ook weer een blijk man, eindelijk weer eens een lekker trance feestje (als het goed is dan).
TAIS: bedankt voor het vragen in ieder geval! |
|
|
| Partyhardy! |
| Nou na al die goede berichten gelezen te hebben over I Love Trance ga ik morgen ook maar eens een kijkje nemen! :) ik ben benieuwd! :cool: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Nou na al die goede berichten gelezen te hebben over I Love Trance ga ik morgen ook maar eens een kijkje nemen! :) ik ben benieuwd! :cool: |
Werd tijd!!!!!! Sjemig, ga je schamen dat je daar nog niet bent geweest :p |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Werd tijd!!!!!! Sjemig, ga je schamen dat je daar nog niet bent geweest :p |
whehe :p
Nou ik moet je helemaal gelijk geven! :) het was echt onwijs tof! :cool:
Ze hadden helaas maar 1 zaal open maar dat mocht zeker de pret niet drukken!
Toen we om 11 uur binnen kwamen weet ik niet wie er stond te draaien, klonk erg clubby niet echt geweldig maar om 12 uur begon Jurgen, en zeker niet slecht moet ik zeggen. Hij draaide echt lekkere trance platen. Vervolgens kwam Spider Willem hij schroefde het tempo wat op en ook hier weer een erg lekkere hardtrance set. Ik kan me alleen nog "the Discobrothers-first Qontact (Regeneration mix)" herinneren.
Vervolgens de man van de avond Yves de Ruyter! :cool: :eyespop: Vette set!!! :)
en tot slot Dj Precision! hij begon met zijn remix van Viframa-Cristalle en verder heerlijke trance tunes, hoewel het dus wel weer een wat rustigere set was dan die van Yves de Ruyter, dus hadden ze hem mijn inziens beter voor Yves moeten laten draaien. Maar goed desondanks heerlijke afsluiter! :cool:
Wat betreft de drukte was het ook perfect, vol maar toch nog genoeg ruimte om lekker los te gaan :) De sfeer was ook goed hoewel er ook ongeloofelijke paupers rond liepen zeg, tering!! :crazy: :p
Enige nadeel vond ik dat Misja Helsloot dus niet gedraaid had, maar goed I Love Trance deed ze naam eer aan en was echt helemaal top! :)
hoe vond jij het Shadow? |
|
|
| Shadow |
al met al vond ik het ook een heel geslaagd avondje. Wij waren ook al rond 11'en binnen. Weet niet wie er aan het draaien was, maar vond er in ieder geval niet veel aan, te funky en te clubby zoals je zelf al zegt. Ik snap ook niet wat zoiets op I Love Trance doet. Dan kom ik juist voor trance en niet voor dat soort muziek. DAarna maakte Jurgen veel goed, vond ik echt een heerlijke set. De ene na de andere trancetopper kwam voorbij en zelfs draaide hij een van mijn all-time klassiekers Yahel - Voyage, was echt super om die weer eens live te horen!! Na Jurgen kwam Spider en die draaide ook een hele goede set. Iets harder dan die van Jurgen, maar zaten een paar heerlijke stampnummertjes tussen. In tegenstelling tot jou vond ik Yves de Ruyter maar niks. Hij begon nog heel leuk met de nieuwe remix van Universal Nation, maar daarna zakte het niveau ver weg. Althans dat vond ik. Ik kon het ook helemaal geen trance meer noemen, was gewoon hard gebeuk. Bij Spider ook wel, maar daar zaten nog leuke melodietjes doorheen enzo. Dit vonden we allemaal een beetje te eentonig. We hebben het toen nog even aangekeken, maar echt veel beter werd het niet. Toen zijn we rond 4:45 maar weer richting Dordrecht gereden.
Conclusie: Hoewel er naar mijn mening te weinig echte trance gedraaid werd (dat je dus toch wel mag verwachten op dit feest) vond ik het toch een geslaagd feestje, en dan met name dankzij Jurgen en Spider.
ps. de drukte viel inderdaad erg mee, had het veel drukker verwacht. Maar ik vond het precies goed, er was nog genoeg ruimte om te dansen en te zitten om even bij te komen. En ja, liepen inderdaad heel wat paupers rond daar ja. Maar dat vind ik altijd wel leuk om te zien. En ook een boel mooie vrouwen in mooie pakjes gezien :tongue2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|