return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
kaartjes I love Trance

-TAIS-

Ik zal morgen ff voor je navragen of ze nog kaartjes hebben in Zoetermeer, post het hier dan wel ff voor je.
Shadow
ja ben al een paar keer in toendertijd Marcanti en Cubic geweest en het waren altijd topfeestjes. Vooral Spider vind ik altijd erg goed draaien. Ik had de poster van dit feest op innercity gezien, maar was alle namen al weer vergeten. Wel raar dat dit het laatste I Love Trance Feest is. Weet iemand waarom? Was toch altijd wel goed bezocht (meestal 1,5 uur in de rij staan :) )
Shadow
o dank je. Mijn vriend gaat als het goed is morgen in zijn lunchpauze kaartjes halen. Hoop echt niet dat het uitverkocht is, wel het eigenlijk niet missen en zeker niet als het de laatse keer is. Wel mooie flyer trouwens
-TAIS-
quote:
Originally posted by Shadow
Wel raar dat dit het laatste I Love Trance Feest is. Weet iemand waarom? Was toch altijd wel goed bezocht (meestal 1,5 uur in de rij staan :) )

De organisatie (XL Productions) wil zich volledig richten op Club XL in Amsterdam. Ze blijven wel High Energy behouden als feest in de Hemkade. (Al heb ik ook al geruchten gehoord dat ze een heel nieuw feest op poten willen zetten, weet niet in hoeverre dat doorgang zal vinden.)
-TAIS-
Shadow, bij BPM in Zoetermeer zijn er nog wel kaarten te halen. Veel plezier!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland