|
|
| Shadow |
| weet er iemand of er nog kaartjes aan de deur verkocht worden voor I Love Trance a.s. zaterdag in de Hemkade? En zoja, is er een grote kans dat het uitverkocht gaat raken? Woon namelijk in buurt van dordrecht, en hier kan je het nergens in de voorverkoop halen, maar wil er toch graag heen. Alle info is welkom |
|
|
| eieregooie |
| Kwas zaterdag in de Rhythm, waar ze dus die kaartjes verkopen, en ik geloof dat 't vrij rap ging... sneller iig dan normaal voor I Love Trance. Scheen idd de laatste editie te zijn, dus misschien dat 't daarom harder gaat. |
|
|
| basvh |
| misschien ff bij gwk proberen , die hebben voor bijna alle feesten kaarten |
|
|
| Shadow |
| de jongen waarmee ik samen ga die werkt in zoetermeer en het schijnt dat ze het daar ook bij een grote platenzaak verkopen, ook al staat dat niet op de site van I Love Trance. Weet iemand trouwens de line-up? Ik weet namelijk niet meer precies wat er op de flyer stond en kan het ook nergens meer op internet vinden. Gaat er trouwens nog iemand van tranceaddict? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ben paar x naar ILT & High Energy geweest en ik kan je verzekeren dat t altijd Top Trance is.
Jean
Jurgen
Marc van Bekkum
Misja Helsloot
Onne
Precision
Spider
Yves de Ruyter
Beter kan bijna niet. Zelfs Jean draait dan goed :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|