|
|
| TimeportE |
de andere thread raakte nogal vol dus tijd voor nieuwe draad, gooi hier je films in die je gezien hebt en er iets over kwijt wilt.
heb net road to perdition gezien, erg mooie film met paul newman, tom hanks en jude law.. erg aan te raden bij iedereen..
andere goede films die ik laatst gezien heb, boondock saints, ze hebben volgens mij bij de matrix ook naar deze film gekeken, niet super maar wel aan te raden, mooie muziek en actie scenes..
en ga zo de dvdscreener van the two towers kijken.. |
|
|
| ryo |
Ik hoop dat iedereen nu naar The Green Mile aan het kijken is op SBS6 :) Een van de beste films die ik ooit heb gezien. Ook met Tom Hanks net als in Road To Perdition en nog een paar goeie acteurs. Ik ga maar weer verder kijken :)
grtz |
|
|
| SnuggLe |
Catch me if you can...
Wel een aardige film met Leonardo di Caprio en vele andere goede acteurs, of een 'meesteroplichter'. Geregisseert door Steven Spielberg. 2 uur en 2 minuten. Wel oke, maar niet SUPER bijzonder.
Die another Day (James Bond)
Typische james bond film, maar de stunts enzo sucken, pluse de gadgets zijn niet veel bijzonder. Niet kijken dus.... Maareh, Hale Berry is wel lekker!
Gangs of New York
Onderhoudende film over het oude New York, over de strijd van de Ieren met de natuurlijke amerikaanse bewoners. Wedeorm met Leonardo di Caprio. Wel oke, onderhoudend, maar het einde SUCKS. 2 uur en 40 minuten lang!!
Mijn aanraders zijn:
The Salton Sea & Donnie Darko
Die 2 moet je gezien hebben... ik zeg er niets over, kijk maar op imdb.com |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ryo
Ik hoop dat iedereen nu naar The Green Mile aan het kijken is op SBS6 :) Een van de beste films die ik ooit heb gezien. Ook met Tom Hanks net als in Road To Perdition en nog een paar goeie acteurs. Ik ga maar weer verder kijken :)
grtz |
Ben ik hier ook aan het kijken :)
Nu is het plaspauze! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
The Salton Sea & Donnie Darko
Die 2 moet je gezien hebben... ik zeg er niets over, kijk maar op imdb.com |
ik schreeuw ook al tijden (heb je em al gehuurt donna? :)) dat donnie darko een geniale film is moet salton sea nog kijken,..
heerlijk die films die gaan en met je kop, memento, mulholland drive, donnie darko.. 1 voor 1 topfilms..
green mile is wel goed alleen vin ik einde niet zo goed, btw ss redemption blijft altijd beter imo! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|