|
|
| basvh |
Van Wilder gezien> Die Tara Reid in die film is echt :eyes: :eyes: :eyes: Vooral bij het einde als ze in die white bikini rond huppelt
:eyes: :eyes: :eyes:
Shaft> stoere film, Samual L Jackson blijft cool. IK kan geen 1 film bedenken waar hij niet goed in speelt. Oh ja in Pulp Fiction vond ik hem niet zo goed :p :p
Ali G> Ben hem aan het downloaden en echt grappige film. Misschien wel allemaal voorspelbaar maar wel geinig! |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben nu Rounders aan het kijken. (Nu in de pauze dat ik deel 2 kopieer dit even aan het schrijven).
Ik kan alleen maar zeggen: erg erg erg vette film tot nu toe!
Hoofdrollen: Matt Damon, en Edward Norton! Supergaaf dus! Ook John Malkovich doet mee plus wat andere goede acteurs.
Gaat over matt damon die gaat kaarten, en eerst verliest. Maar daarna stopt...en dan..... komt Edward Norton erbij ;)
Echt een aanrader! Nu deel 2 kijken :)
*EDIT* Superfilm, echt een tip. Goede rol van Matt Damon,en John Malkovich die een gekke rus speelt is ook cool:)
Morgen nog Taxi 3 kijken denk ik :) |
|
|
| Optimus |
| net The League of Extraordinary Gentlemen gekeken, gave fantasyfilm om te zien!:) Alleen vond het beetje raar dat er een Tom Sawyer in rondliep van de "Secret Service".... laat het dan desnoods Charlie Chaplin ofzo zijn:happy2: :haha: |
|
|
| New Wave |
Ik heb net toch een vage film gezien.
Phone Booth.
Weet niet of iemand hem gezien heeft maar aangezien deze film 90 % van de tijd op 100m2 meter afspeeld is het best nog wel leuk filmpje. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb net toch een vage film gezien.
Phone Booth.
Weet niet of iemand hem gezien heeft maar aangezien deze film 90 % van de tijd op 100m2 meter afspeeld is het best nog wel leuk filmpje. |
Lees terug slettebak, die heeft bijna iedereen al gezien. Wel aardige film imho. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|