|
|
| TimeportE |
leuk die top100 maar ik zie maar weinig oude films..
zowizo clockwork orange the green mile?.. maar ja.. :)
btw ik kan nu geen excell maken maar wel eff snel alle films die ik zie zon reportje maken.. dan mag iemand anders em in excell zetten :D |
|
|
| SnuggLe |
Ben nu bezig met Magnolia, best een vette film!!
Heel erg apart, hou ik wel van! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ben nu bezig met Magnolia, best een vette film!!
Heel erg apart, hou ik wel van! |
dat is idd een enorm vette film.. zeker in een aanrader!
btw gister voor het eerst the ring gezien, zow da was eff spannend, en als je denkt dat er een happy ending komt dan slaat het verhaal lekker om.. i luv it :)
The Ring: TimeportE: 7,6 //
Er is een videoband, als je em bekijkt word je gebeld en zegt iemand dat je over 7 dagen dood gaat. Een reporter ziet de tape en gaat op onderzoek uit met vergaande gevolgen.. goed verhaal met echt mooi camera en edit werk, je word echt in de sfeer getrokken, heel goed gedaan!
link imdb 7,6: http://www.imdb.com/title/tt0298130/ |
|
|
| SnuggLe |
Net Phileine zegt Sorry gezien.
Niet in de Bios (wat ik eerst wilde doen), maar toch hier van het Internet geplukt, er was al een hele goede DVD rip :evil:
Maareh..ik vond hem tegenvallen, had er meer van verwacht. Heb vorig jaar het boek gelezen, en dat is echt super. De film is leuk en onderhoudend, maar niet super! |
|
|
| MaGiK54 |
| Net de Matrix Reloaded weer zitten kijken op DVD. Zooooooo'n geeeile film is dat. Kan haast niet wachten op Revolution :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|