|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
dit weekend ga ik Identity en The 25th Hour kijken:) Donnie Darko heb ik nog steeds niet gekeken, moet er nog de tijd voor nemen:) |
Kijk Donnie Darko dan eerst gek. Je moet um wel 2 keer kijken voordat je hem goed snapt. Check ook de site van Donnie Darko, maar dan wel na de film.
Identity is een zeer goede film. Lijkt standaard, maar is het niet. Erg goed gedaan, en het einde vind ik (in tegenstelling tot Ding Chavez) juist totaal niet tegenvallen maar juist erg verfrissend! Niet zo standaard.
25th hour is oke, maar je moet er van houden; erg veel conversatie. Het gaat over een man (gespeeld door Edward Norton)die de gevangenis in moet , en daarvoor nog 24 uur heeft. Dus hij neemt afscheid van mensen enzo. Geen actie, maar veel conversatie dus.
Regisseur is heel bekend, ben alleen zijn naam kwijt :S
Tips van films die je echt moet zien:
The Salton Sea (nog steeds 1 van de beste)
Infernal Affairs
Donnie Darko
The 51st state
Fight Club
Nog steeds allen toppers...
Ik ga deze week/volgende week de volgende films kijken:
City of God (8.6 op IMDB!!!)
S.W.A.T (Samuel L. Jackson!)
American Pie the Wedding (Moet toch ERG grappig zijn)
maybe Road to Perdition.
En nog even de klassiekers: the Usual Suspects en Pulp Fiction. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Identity is een zeer goede film. Lijkt standaard, maar is het niet. Erg goed gedaan, en het einde vind ik (in tegenstelling tot Ding Chavez) juist totaal niet tegenvallen maar juist erg verfrissend! Niet zo standaard. |
Ik vond em ook sterk, maar ik bedoelde dat ik me kan voorstellen dat iemand het vind tegenvallen. |
|
|
| Cosmic |
Net Dumb&Dumberer gekeken, viel me tegen eerlijk gezegd....maar das meestal met sequels (al was dit officieus een prequel).
Identity lijkt me ook goed, net als Italian Job en APIII. Moet ik beide nog zien. |
|
|
| Magic83 |
| Pirates of the caribbean is ook leuk :) |
|
|
| Optimus |
| Identity was top:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|