|
|
| TimeportE |
| gister met mijn pap pirates of the carabian gekeken, wat een heldenfilm.. super humor en depp speelt de sterren van de hemel, wat een personage weet ie neer te zetten echt goed.. goede humor en goede actie.. zeker et checken waard.. dusss.. iedereen die em nog neit heb gezien, ga dat zien (btw mijn bios was echt helemaal vol en dat in 2de week dus dat zit wel snor met inkomsten voor die film waar trouwens ook een 2de deel van komt met alle hoofdacteurs) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Optimus
Vandaag A Man Apart gekeken, goeie actiefilm met Vin Diesel:) Gaat over een politieagent wiens vrouw wordt vermoord door een onbekende drugsbraron en hij wraak wilt. |
beetje een soort remake van de Death Wish (charles bronson) films dus.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Wrong turn
Goedkoop, voorspelbaar, wel mooie vrouwen, mooi gefilmde uitzichten, veel bloed en lomp hak- en zaagwerk... Lang niet zo eng als sommige reclames je willen doen geloven. |
Heb um ook gezien, wel lache, maar wel SLECHT! :D
Aanrader:
Identity http://www.imdb.com/title/tt0309698/
Krijgt een 7.1 op IMDB.
Goede film. begint als standaard thriller, maar is het niet. Goed verhaal wel.
Verder nog gezien:
The League of Extraordinary Gentlemen http://www.imdb.com/title/tt0311429/
5.7 op IMDB. Wel aardige film, niets bijzonders.
Welke ik wil gaan kijken:
- City of God: 8.6 op IMDB! Over 2 schooiers uit de sloppenwijken van Rio De Janeiro. 1 wordt er drugsdealer, de ander fotograaf. Moet een goede film zijn.
- Life of David Gale |
|
|
| New Wave |
Ik heb deze week maar weer effe Apocalypse Now gekeken.
Was weer effe leuk. |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by TimeportE
gister met mijn pap pirates of the carabian gekeken, wat een heldenfilm.. super humor en depp speelt de sterren van de hemel, wat een personage weet ie neer te zetten echt goed.. goede humor en goede actie.. zeker et checken waard.. dusss.. iedereen die em nog neit heb gezien, ga dat zien (btw mijn bios was echt helemaal vol en dat in 2de week dus dat zit wel snor met inkomsten voor die film waar trouwens ook een 2de deel van komt met alle hoofdacteurs) |
Mee eens da het een super gave film is alleen weer jammer dat er een deel 2 komt, dit verhaal was gewoon super en nu gaan ze het weer uitmelken om een deel 2 te maken, weet nie of je dan weer zo'n goeie film krijgt. Vervolgen zijn zelden beter, alleen godfather en LOTR zijn imo goeie vervolgen
Greetz Muppet |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|