|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gangs of New York
Onderhoudende film over het oude New York, over de strijd van de Ieren met de natuurlijke amerikaanse bewoners. Wedeorm met Leonardo di Caprio. Wel oke, onderhoudend, maar het einde SUCKS. 2 uur en 40 minuten lang!!
|
Dit vonnik toch wel een heel mooie film hoor :) Vooral dat brute hakken erin... Beetje spooky sfeertje vonnik... lekker :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik kreeg wat tips toen ik in China was van een gozer die echt HONDERDEN films had gezien, en echt iedere 2 dagen een andere keek.
Hij raadde me de volgende films aan:
Pitch Black
High Fidelity
Boiler Room
Signs
Insomnia
Kent iemand hier wat van (behalve Signs, ken ik wel maar nog niet gezien)??? En kan iemand me tips geven?
Ik ga nu Changing Lanes kijken, want ik ben wel fan van Samuel L. Jackson.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TimeportE |
Kent iemand hier wat van (behalve Signs, ken ik wel maar nog niet gezien)??? En kan iemand me tips geven?
Ik ga nu Changing Lanes kijken, want ik ben wel fan van Samuel L. Jackson. |
ik heb insomnia gezien, van dezelfde maker als memento, die is btw wel een klasse beter als insomnia maar dies ook erg goed vond ik..
changing lanes was ook beter als ik gedacht had, goede film.. ga vanavond the pianist kijken van roman polanski.. hoge verwachtigen van! :) |
|
|
| DJ_Siesta |
gangs of new york heb ik gister ook ff gezien, top filmpje!
wist niet eeens dat leo daarin meespeelde:D |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Green mile is wel goed alleen vin ik einde niet zo goed, btw ss redemption blijft altijd beter imo! :) |
Zekers! Had Green Mile nog niet gezien, maar vind Shawshank Redemption veel beter!
Ik kreeg wat tips toen ik in China was van een gozer die echt HONDERDEN films had gezien, en echt iedere 2 dagen een andere keek.
Hij raadde me de volgende films aan:
Pitch Black
High Fidelity
Boiler Room
Signs
Insomnia
Ik ga nu Changing Lanes kijken, want ik ben wel fan van Samuel L. Jackson.
Greetz,
SnuggLe |
Pitch Black is super. Vin Diesel voor dat ie beroemd werd met Fast and Furious. En zoals de titel al doet verwachten moet je deze film wel in het donker kijken. Komt de sfeer veel beter over!
GRTZ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|