|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
28 days later Dikke vette aanrader! Hele aparte film, over een virus dat 99 % van de wereldbevolking te pakken krijgt en mensen tot zombies maakt. Het plot lijkt heel simpel en 'ow, een horror, bah', maar hij is echt goed!!!
|
wat een ruk film, ik dacht klinkt wel leuk, maar wat een ongelooflijke KUT film, lelijke kut neger wijf enzoo
trieste bagger k3 film! |
|
|
| Cosmic |
Afgelopen weekie Centerparcs geweest, en de volgende films gezien:
Osmosis Jones
klik
Wel geinig, half cartoon half echt. Gaat over het functioneren van het menselijk lichaam, zitten leuk bdachte elementen in (burgemeester Slijm die het in een herverkiezing opneemt tegen burgemeester Gezond). Stem van Chris Rock.
Freddy got Fingered
klik
Dit is zeker een van de raarste en bizarste films die ik de laatste tijd heb gezien, man o man. Maar ik heb wel gelachen om die Tom Green, wat een hysterisch mannetje is dat. Verhaallijn is er amper, maar dat maakt niet uit. De hele film is een parodie op zich zelf. "My hooves, my hooves listen to my hooves" :D Echt hoe ze het verzinnen, (zieke) creatieve geesten moeten dat geweest zijn.
Mulholland Drive
klik
Ik heb het 1 uur volgehouden, ben toen maar gaan pitten. Geen touw aan vast te knopen, heel vaag. Geen vaart zit erin ook.
Rain Man
klik
Goede film, met Dustin Hofmann als een zeer geloofwaardige auche man. |
|
|
| TimeportE |
| heb eergister buiten op groot scherm hier in eindhoven bij plaza futura High Fidelity (http://us.imdb.com/Title?0146882) gezien.. top film, echt super grappig op momenten en ook leuk romantisch.. ook leuk romantisch voor guys dus checken die hap want hijs echt heel erg leuk en goed! zit veel beter in elkaar als meeste films :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Dinsdag Bruce Almighty gekeken in de bios, was wel een aardige film, geen hoogvlieger, maar zo nu en dan wel hilarisch. |
|
|
| Optimus |
ik heb van de week voor 7 euro A Better Tomorow gekocht en gekeken:) Leuke film uit '86 met Chow Yun Fat als een van de helden uit deze HK actiefilm:D Van de week maar ff snel deel 2 en 3 kopen bij FRS:)
Ook heb ik afgelopen week voordat ik ging slapen heel seizoen 9 van Frienads gekeken:D Da was ook wel leuk:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|