return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 
Check die Films!!! - Part II

Jappio
Heb de laatste weken aardig wat films gezien, mis vanavond helaas Jeepers Creepers 2 bij ons in de sneak (30 oktober pas in premiere! Dat zijn pas sneakfilms)

Phone Booth is idd vette film, The Recruit ook heel vet, The hunted zuigt, Bruce Almighty is echt de lachfilm van het jaar, Matrix is cewl, How to lose a guy in 10 days is leuk voor je vriendin en intacto is de eerste film waarbij ik bijna ben weggelopen :)

tot zover mijn update :D
SnuggLe
Rodger Dodger is een erg leuke film, die bijna niemand kent. Gaat over een vent die DENKT dat hij vrouwen kan versieren, en het zijn neefje gaat leren. Veel conversatie.

Dumb en Dumberer. Erg flauw, niet bijzonder, 1 uur en 20 minuten. Wegkijk 30 in een dozijn film.

25th hour. VETTE film, VETTE conversatie. Beetje nadenkertje. Aanrader.

My little Eye. Cliche film (waarom gaat een vrouw met een gun, in een veilig hoekje TOCH dwalen in een onveilig donker huis??). Gewoon niets bijzonders en zeker niet eng.

Verder weet ik zo ff niet welke ik nog gezien heb....
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Rodger Dodger is een erg leuke film, die bijna niemand kent. Gaat over een vent die DENKT dat hij vrouwen kan versieren, en het zijn neefje gaat leren. Veel conversatie.

had ik eerder ook ergens genoemd.. vond em ook wel geinig idd :)

uuuh goede films van laatste tijd uuuuh.. geen nieuwe meer of toch wel..

agent cody banks - zeker wel geinig!
basketbal - van bedenkers van south park - te dom :p

en nog meer van dat soort popcorn films, niet echt super goede meer :(
SnuggLe
Nog meer tips van de master :)

Apt Pupil Naar een boek van Stephen King. Vet creepy psychologisch spelletje, erg goed!

the Italian Job Meesterlijke film met goede acteurs. Beetje mix van Oceans Eleven en Snatch. Leuk man, met mini's scheuren. Zeker een aanrader.

28 days later Dikke vette aanrader! Hele aparte film, over een virus dat 99 % van de wereldbevolking te pakken krijgt en mensen tot zombies maakt. Het plot lijkt heel simpel en 'ow, een horror, bah', maar hij is echt goed!!!

...mensen deze films al gezien, en wat vonden jullie ervan??...

...en wordt equibrillium leuk na de eerste 10 minuten, want heb um afgezet...
Muppet
Zelf de tuxedo gezien. Grappige film met chackie chang.

Verder ook de hulk, die ik tegen vond vallen, wat een zwartgallige film zeg, wordt depressief als ik hem zie.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nog meer tips van de master :)

Apt Pupil Naar een boek van Stephen King. Vet creepy psychologisch spelletje, erg goed!

the Italian Job Meesterlijke film met goede acteurs. Beetje mix van Oceans Eleven en Snatch. Leuk man, met mini's scheuren. Zeker een aanrader.

28 days later Dikke vette aanrader! Hele aparte film, over een virus dat 99 % van de wereldbevolking te pakken krijgt en mensen tot zombies maakt. Het plot lijkt heel simpel en 'ow, een horror, bah', maar hij is echt goed!!!

...mensen deze films al gezien, en wat vonden jullie ervan??...

...en wordt equibrillium leuk na de eerste 10 minuten, want heb um afgezet...

Equilibrium is een k*tfilm. Film is een zielige mix van de matrix en 1984 van george orwell (als je dat boek kent).

En apt pupil; is toch die film met ian mackkellen(of hoe je die naam schrijft) dat die een oud-nazi speelt?

Greetz Muppet

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland