return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 
Check die Films!!! - Part II

SnuggLe
quote:
Originally posted by TimeportE
green mile is wel goed alleen vin ik einde niet zo goed, btw ss redemption blijft altijd beter imo! :)

Shawshank redemption is ook echt een dikke TOPPER ja!!!!
Moet ook echt iedereen gezien hebben!
ryo
quote:
btw ss redemption blijft altijd beter imo! :)

Daar baal ik zo van dat ik die laatst heb gemist :( en nu heb ik em nog steeds niet gezien. Toch maar es huren dan :)

Over Die Another Day, tja vond het zeker niet de beste James Bond, alhoewel heel veel mensen hem toch wel zo goed vinden enzo. Ze zeggen dat ze veel dingen uit vorige films hebben gedaan als soort eerbetoon, maar ja ik heb dan zoiets van, dat heb ik al es gezien dus echt interessant is het niet... Vooral op het laatst in het vliegtuig, daar kreeg ik een aardige deja-vu van :) Nou zou de auto alles goedmaken voor mij, maar dan verpest die nieuwe uitvinding het weer (kzal maar niet zeggen wat precies voor mensen die hem nog willen zien). Ach ja, ik heb ook slechtere Bonds gezien :)
TimeportE
nou dat doe ik ik lekker wel, een onzichtbare auto!!
er zijn gewoon te veel dingen die ik zelfs voor een bond film "te" vind, komop een cabrio in ijsland das toch nie meer normaal!! sommige scenes zijn daarentegen wel weer de moeite waard, maar vin met pierce nog steeds golden-eye het beste vinden.. sean blijft natuurlijk de beste! :)
ryo
quote:
sean blijft natuurlijk de beste! :)

haha absoluut :) From Russia With Love en Goldfinger blijven m'n favorieten, On her majesty's secret service had daar ook bij gehoord als Sean daarin had gespeeld. Over de nieuwe films, met die nieuwe technieken met filmen heb ik het idee dat ze steeds verder over the top gaan en nu kunnen ze niet meer terug naar iets realistischere bond films, de volgende film zal de laatste toch weer moeten overtreffen qua stunts etc. Vind ik persoonlijk jammer. Op zich doet Pierce het zeker niet slecht...
Optimus
ik vond The Green Mile niet echt wat... had m op een zondagmiddag in mijn eentje zitten kijken en zo indrukwekkend en goed vond ik hem niet... en over James Bond, ik hoop echt op Robbie Williams als de toekomstige James Bond:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland