return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Wat vind je vet aan de housescene?

total woot
Hier dus het broertje van t negatieve threadje van snug:

- Wrede muziek, en geniale mixjes
- Mooie dames
- Happy ppl.
- Geile lasers
- Als t feest goed geregeld is (geen rijen etc)
- Goede vrienden
- Meetings waar meer dan 2 mensen op af komen (lees: ik bedoel hier
GEEN PF!!!).

Ik ben benieuwd.

Grtzz
W:eyespop:T
basd
Om inderdaad maar effe wat tegengewicht te geven aan alle negatieve dingen in die andere thread:

- goeie DJ's die weten waar ze mee bezig zijn, en je het gevoel kunnen geven dat je je even niet meer druk hoeft te maken om wat er om je heen gebeurt
- meetings, altijd wel lache
- goede organisatie is ook erg belangrijk !
- geen massaal gedoe, waarbij je het idee krijgt dat een feest alleen maar bedoeld is om zoveel mogelijk geld in het laatje te brengen. Helaas gebeurt dat maar al te vaak, maar ja dat maakt het ook wel weer een sport om de feestjes uit te zoeken waarbij dat niet het geval is :)
Switch
house als in de algehele muziekstroming?
dj_highforce
Feesten waar bij de naam van de zaal ook past bij de djs die er draaien, dus niet zoals op impulz dat Don Diablo in de Eurogrooves draaide, terwijl hij zware hardhouse draaide. Daardoor krijg je dus ook als het heen en weer geloop. Ik kwam daar voornamelijk voor de hardhouse djs, maarja als ze die gaan verspreiden.

Verder is het gewoon altijd gezellig, je komt echt lache mensen tegen. LEkker de hele avond dansen en springen.

Je hoort er ook vaak nieuwe tracks (promos) waarvan je weer helemaal uit je dak kunt gaan :D
total woot
quote:
Originally posted by Switch
house als in de algehele muziekstroming?

Nee housescene (als in het uitgaansleven)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland