return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Wat vind je vet aan de housescene?

ScuL
* samen uit je dak gaan (unity = strength :D om leviathan maar te quoten)
* sfeer (lichten, decors)
* dj's die het publiek opzwepen
* het belangrijkste: muziek

maar wat toch echt het feest maakt zijn de mensen om je heen.. als die niet willen en zuur kijken of stil staan kun je springen wat je wilt maar krijg je t toch niet echt naar je zin.
AlFerox
quote:
Originally posted by SnuggLe

* Het elkaar in zijn waarde laten op feesten & 1 dansen feestend geheel te zijn

jaa, mee eens!! :D

dat scheelt altijd een hele hoop in de feestvreugde, wanneer de mensen elkaar gewoon in hun waarde laten

maar wat ik ook heel cool vind aan house:

dat je echt helemaal in een andere wereld kan raken van de muziek, wanneer de dj bijvoorbeeld weer een tandje hoger schakelt en je daar zo staat van: "pffff, wat overkomt me nu weer!? dit is echt zo stoer, ik kan het bijna niet bevatten!!" :crazy: :toothless :D

haha, dat is toch wel het ultieme genot voor mij op een feest :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox dat je echt helemaal in een andere wereld kan raken van de muziek, wanneer de dj bijvoorbeeld weer een tandje hoger schakelt en je daar zo staat van: "pffff, wat overkomt me nu weer!? dit is echt zo stoer, ik kan het bijna niet bevatten!!" :crazy: :toothless :D

Jaaaa, das echt geweldig! Gewoon met je ogen dicht, en dan helemaal wepspacen en GAAN! Zoiets had ik ook op Nexus 5 oktober. Weet niet of het door de joint kwam, maar ik heb iig 2 uur lang op de dansvloer gestaan volgensmij zonder met iemand te praten enzo :) Echt geweldig.
Komt niet vaak voor dat je echt helemaal 'in trance' bent, maar af en toe...jummie!
franzelare
- de muziek
- samen uit je dak gaan
- de gezelligheid op kleine feesten
- nieuwe aardige mensen ontmoeten
- nexus (moet ik toch met snuggle eens zijn)
total woot
[EDIT] Me loves NEXUS too!!:D [/EDIT]

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland