|
|
| SnuggLe |
Waar erger je je kapot aan?
Aan Dj Jean?
Aan Hardstyle boeren?
Aan mensen die altijd kritiek hebben?
Aan mensen die denken dat hun 'style' de beste is?
Aan te drukke wc's op feesten?
Aan grote feesten?
Vertel vertel vertel....ik ben benieuwd.
Ik erger me aan van die 'boeren' die overal doorheen staan te stampen, en met niemand rekening houden. Ze knallen tegen je aan, en worden dan nog pissig ook.
Ik erger me ook aan TE drukke feesten, en dat er dan superveel mensen gewoon STILSTAAN, en dan dure dansruimte in beslag nemen :)
Ook erger ik me nog aan mensen die kortzichtig zijn: "Ah Tiesto is echt goed", of weet ik veel wie, terwijl ze nooit een andere DJ gehoord hebben, en niet verder kijken dan hun neus lang....
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
Aan mensen die hun muziekstijl zogenaamd beter vinden.
Aan mensen die zich irriteren aan jongere mensen op een feest. Alsof je zelf nooit jong bent geweest:rolleyes: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Mensen die alleen maar achter hun comp de livesets luisteren en nog nooit zelf op een feest zijn geweest.
En dan ook nog beweren dat maar een matig feest was ofzo.
Maar goed, t is misschien beter dat dat soort mensen maar lekker blijven rukken achter hun PC! |
|
|
| magrec |
Ik erger me aan mensen die lomp staan te dansen en de hele tijd tegen je staan aan te beuken zonder sorry ofzo te zeggen. Daar stoor ik me zowiezo wel een beetje aan, want dat was het eerst wat mij opviel toen ik voor het eerst naar een groot feest ging. Iedereen zei sorry ook al knalde ik tegen iemand aan dan nog zei men sorry en ik merk dat zeker op de grote feesten dat minder wordt. In clubs valt dat nog wel mee.
ik erger me ook aan mensen die met zijn allen in een rondje staan er geen feestje willen maken met de rest van het publiek :( # saai # |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik erger me aan mensen die lomp staan te dansen en de hele tijd tegen je staan aan te beuken zonder sorry ofzo te zeggen. Daar stoor ik me zowiezo wel een beetje aan, want dat was het eerst wat mij opviel toen ik voor het eerst naar een groot feest ging. Iedereen zei sorry ook al knalde ik tegen iemand aan dan nog zei men sorry en ik merk dat zeker op de grote feesten dat minder wordt. In clubs valt dat nog wel mee.
|
Sja, dan blijf je sorry zeggen de hele nacht :conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|