|
|
| Chicane |
| waar ik me ook groen en geel aan erger zijn die evangalisten en doomdenkers die je buiten opwachten met mooie verhaaltjes over jezus... dan zeg ik meestal bek slet, god is een DJ en vanavond ga ik bidden voor hem... ajuusch :D |
|
|
| Optimus |
| 1 stap? ik loop de hele marathon achteruit ghehehe:toothless |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
waar ik me ook groen en geel aan erger zijn die evangalisten en doomdenkers die je buiten opwachten met mooie verhaaltjes over jezus... dan zeg ik meestal bek slet, god is een DJ en vanavond ga ik bidden voor hem... ajuusch :D |
LOL ja, dat is altijd lachen
"de duivel heerscht daarbinnen!!!"
"je kunt nog terug!!!" "ik heb godverdomme 100 piek voor die kaartjes betaald, dus dan ga ik godverdomme ook naar binnen!!!"
:D |
|
|
| Rinus |
- Druggebruik op feesten; dat zou echt VERBODEN moeten worden, iedereen kan het best zonder pillen doen, en degene die dat niet aankunnen, laat die dan alsjeblieft oprotten naar Rene Froger VS Jan Smit in de Kuip ofzo. Drugs moet de hele partywereld uit. (Zowiso al van de hele wereld verbannen worden, maar dat wordt al weer een heel stuk moeilijker)
|
Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan drugsgebruik op feesten, tis altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. En wat is er zo irritant. Iedereen moet toch zelf weten wat hij of zij gebruikt.
- Kinderen op feesten; Als duidelijk op staat 18 jaar en er komen nog van die blij brugsmurfjes binnen daar erger ik me rot aan.
|
Hier kan ik het nog wel mee vinden maar het hoeft niet persee zo te zijn
Latersss |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
Ja net als lui die dingen zeggen als "zonder bier geen plezier".
Nou sorry hoor, maar echt triest als je voor gezelligheid afhankelijk moet zijn van alcohol... |
Ja oke, maar ik insinueer ook niet dat je per se bier moet drinken, kijk als mensen drugs willen gebruiken op zon feest, vind ik allemaal best, zolang diegene maar niet anderen gaat lastig vallen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|