return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Waar erger je je aan in de Housescene?

dj_highforce
quote:
Originally posted by Chicane
- Kinderen op feesten; Als duidelijk op staat 18 jaar en er komen nog van die blij brugsmurfjes binnen daar erger ik me rot aan.

Ik was 15 toen ik naar me eerste feest ging (innercity 2001)
Maar echt heb geen idee waarom jij je aan mij zou moeten hebben geergerd. Ik ben alleen maar de hele avond gewoon uit me dak gegaan, niemand sjaggie aangekeken.. "snoepjes" van iemand geweigerd...

Ik hoef toch echt geen 18 te zijn om een feest gezellig te maken, wel dan?
Switch
quote:
Originally posted by dj_highforce
Ik vind hardstyle bijvoorbeeld goede muziek, maar dan ga ik niet zeggen dat progressive makkelijk te maken is en dat het kutmuziek is.
Want dat word altijd over hardstyle gezegd. Maar boeie hoe het gemaakt word, als er mensen van uit hun dak gaan is het toch goed.

100% mee eens, krijgen we ineens te maken met dat Hardstyle makkelijk is te maken, en progressive niet?
dit werd al eerder gezegd, maar toen nog met rockmuziek en house, house is zo makkelijk te maken, je zet je pc aan en tadaa, je hebt een track.
we weten allemaal dat het net iets moeilijker is dan dat er wordt gesuggereerd

btw: ik erger me vooral aan de intro's op grote feesten.
ik heb liever een MC die in 1 zin zegt welke dj er nou komt, en dan de rest van de set zijn bek houdt.
het kan echt niet 5 minuten duren voordat een dj zijn eerste plaat heeft gekozen, die weet ie allang.

1 klein ergenisje nog, het heeft wel met leeftijd te maken. als een feest een minmumleeftijd aangeeft, dan moet het bezoek zich daaraan op aanpassen. ik zie regelmatig op feesten van die kleine ukkies rondlopen, die nooit niet ouder kunnen zijn dan 14 jaar. tuurlijk, toendertijd wilde ik ook feesten, maar zij hebben er nog niks te zoeken. ze weten nog niet eens wat drugs is, en kunnen daardoor ook gemakelijk teveel of verkeerd spul binnenkrijgen.
dj_highforce
quote:
Originally posted by Teal'k
3. Onverantwoord gedrag. Dwz mensen die dus mateloos hunzelf te pleuris zuipen (komt bekend voor he?) terwijl ze weten dat als ze zat zijn irritant/agressief worden.

Ja net als lui die dingen zeggen als "zonder bier geen plezier".
Nou sorry hoor, maar echt triest als je voor gezelligheid afhankelijk moet zijn van alcohol...
Switch
quote:
Originally posted by dj_highforce
Ja net als lui die dingen zeggen als "zonder bier geen plezier".
Nou sorry hoor, maar echt triest als je voor gezelligheid afhankelijk moet zijn van alcohol...

precies, ik drink al ongeveer 1 jaar bijna niks meer, misschien in een cafeetje een pils of 3, 4, mar dan houdt het ook echt op. ik hou mezelf graag onder controle. je wilt natuurlijk niet hebben dat je je pik niet meer omhoog krijgt als de daad verricht moet worden, of niet? ;)
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
- Druggebruik op feesten; dat zou echt VERBODEN moeten worden, iedereen kan het best zonder pillen doen, en degene die dat niet aankunnen, laat die dan alsjeblieft oprotten naar Rene Froger VS Jan Smit in de Kuip ofzo. Drugs moet de hele partywereld uit. (Zowiso al van de hele wereld verbannen worden, maar dat wordt al weer een heel stuk moeilijker)

bovenstaande feiten verneuken me avond al heel snel.

Welcome back to reality chicane?

Als je er zo tegen bent dan zul je vaak "verneukte feesten" hebben mee gemaakt.

Tsja :conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland