|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by jp
Dingen die beloofd worden op de flyer en vervolgens niet waargemaakt worden, dat is pas een ergenis :whip: |
Ruik ik hier een subtiele PvD dis van onze eigen JP?! :eyes: :toothless |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Hmm, krijg een beetje het id dat je te veel naar Mental Theo On The Road kijkt :P
Maar idd, wel irritant :eyespop:
Ik erger me vooral aan mensen die niks op "het feest" te zoeken hebben...Mensen zonder enige affectie met EDM in het algemeen...mensen die gewoon doelloos aanwezig zijn. :eyes: :crazy: |
Misschien heb jij er welk niks te zoeken? Alsof je van de buitenkant kan zien of ze er wel of geen affectie mee hebben... En dan nog, laat die mensen lekker.
Beetje kortzichtig... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Ruik ik hier een subtiele PvD dis van onze eigen JP?! :eyes: :toothless |
Dat was een ergenis op zich
Het hoeven niet altijd dj's te zijn die niet op komen dagen, het kan ook zijn dat bijvoorbeeld een bepaalde zaal gesloten blijft of bepaalde faciliteiten niet aanwezig blijken te zijn |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by jp
Dat was een ergenis op zich
Het hoeven niet altijd dj's te zijn die niet op komen dagen, het kan ook zijn dat bijvoorbeeld een bepaalde zaal gesloten blijft of bepaalde faciliteiten niet aanwezig blijken te zijn |
maar het KAN ook een PVD zijn die 2 keer niet komt opdagen :D
waar ik me het laaste jaar vooral aan erger is de DJ scene. Hoe ze met elkaar omgaan en elkaar bij elke mogelijke situatie een mes in de rug steken.'T zijn echt net een stelletje oude wijven op thee bezoek bij Oprah (uitzonderingen daar gelaten) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik irriteer me aan MOFO's die om handtekeningen lopen te bedelen bij de dj-booth :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|