return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Waar erger je je aan in de Housescene?

tijs08
sjongesjongejonge....

Wat een achterlijke ideeen houden sommige mensen er hier op na.. Jantje Smit in de Kuip??? Echt ZIEK!!! meer zeg ik er niet over want dan ben ik bang dat ik echt uit mijn slof schiet!

Waar ik me aan erger zijn dus DIE mensen....

en waar ik me NU aan erger is dat ik GVD maar 2 coole feesten kan noemen in de komende 2 maanden.. en zooo fantastisch zijn die nu ook weer niet.

Oja en ik erger me ook aan het feit dat NEDERLAND over de hele wereld gezien word als TRANCE-NATION nr 1. Waarom is het dan iedere keer weer een domper als de line-up bekend wordt van een groot trance feest in ons land... ik heb het al eens eerder gezgd, maar GVD jongens.. check die line-ups van Gatecrasher Homelands en Godkitchen festivals is en vergelijk die met de smurfen djs die hier worden geboekt.

En hardstyle mag van mij ook weer verdwijnen..althans verkleind verder gaan zoals het 2 jaar geleden begon... toen was ik ook helemaal verslaafd aan die sound... maar sindsdien is er maar weinig veranderd qua producties en vind ik het allemaal maar erg veel lijken op de oude Gabber periode.. veel te massaal enzo...
Jesse
Vooral op de grote feesten erger ik me nogal vaak aan:

- de oudere "party"gangers, voornamelijk die voor de eerste keer naar een dergelijk groot feest gaan (Impulz, Innercity), dan zo dicht mogelijk bij de DJ willen gaan staan, NIET dansen en WEL lompe opmerkingen maken: "Is dat nou die tieeejesto?Nou die ziet er wel leuk uit zeg. En dit is nou die Trens van hem? Goh.." AAAAArrg
ga dan niet zeg of ga ergens achterin staan...
Ik gun iedereen zijn plezier maar ga dan niet per se met je snufferd voor iedereen staan en de boel op te houden..

- de anabolen figuren die in de sportschool wonen en op feesten komen om alleen bekeken te worden. Ze staan ook ontiegelijk in de weg, maar ja, zij zullen geen stapje voor jou opzij doen hoor..

- wegwerkers-/vuilnismannenkleding...het is toch een FEEST? Kleed je dan feestelijk..

- Agressiviteit.
M5
Leuke Thread :D

*hardstyle paupers met bijpassende Cars broek, Lonsdale trui, ketting en zo'n lekkere blik in de ogen.

*maluku mannetjes van 1.64 die zich in groepen voortbewegen met allen een RMS embleem op kleding.

*Schreeuwende voetbalsupporters op feesten om maar een reactie uit te lokken van een ander.

*Ranzig bezwete bodybuilders met bijpassend hoerig zonnebrandbruin anita typje

*so dat wast wel :cool:
total woot
dussss....

1) Cokehoofdjes, die niet doorhebben dat er meer mensen op de planeet rondlopen, en zich daar ook naar gedragen.

2) Mensen die de hela avond stilstaan op de dansvloer.

3) Smerige plees (niet n beetje vies, maar echt smerig, a la 10 cm pis op de vloer).

4) Kindertjes (niet omdat ze de sfeer verzieken, maar omdat er niet voor niet 18+ op dat kaartje staat).

5) Lange rijen voor de deur.

6) Water dat halverwege het feest op is.

7) Aso's die je geen slokje water geven als je n droge bek hebt.

8) DJ's die ziek worden...

9) Arrogante sletjes die in hun ondergoed rondlopen, en dat qua figuur niet moeten doen ('t moet voor anderen ook feest blijven).

10) Mensen die Anti-drugs zijn (ik heb onder invloed van welk middel dan ook, nog nooit n vlieg kwaadgedaan, dus wie zijn zij om te bepalen hoe ik moet feesten).

etc.etc.etc
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jesse
- wegwerkers-/vuilnismannenkleding...het is toch een FEEST? Kleed je dan feestelijk..

Lol, das inderdaad kut! :D :D

Maareh..mensen, zullen we aan het einde van deze thread eens de tien meest genoemde irritaties in een poll tegen elkaar laten stemmen?? Kunnen we wel een leuk onderzoekje van maken, wat maybe nog wel 'nieuws' gaat worden en op andere sites komt te staan :)

"Uit een verkennend onderzoek van de site www.tranceaddict.com zijn een aantal irritaties in de wereld van de house aan het licht gebracht. De nummer één irritatie waren boeren die lomp staan te dansen of mensen die totaal niet dansen. MartklEIder ID&T heeft aangekondigt meer toe te zien dat mensen rustig en normaal dansen in de toekomst" ;) ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland