return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Het forum is dood ...

Optimus
quote:
[12:45] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: Ta zuigt nu, ik ga niet meer posten
[12:46] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: echt tijdverspilling
[12:46] Lekker hoor!! zegt: niet meer posten?
[12:46] Lekker hoor!! zegt: why
[12:46] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: neeman, saai zooi.
[12:46] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: geen zin meer in
[12:47] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: nu al helemaal met die "zonloos" thread
[12:47] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: zijn er al 150 post geweest.................waarom kunnen d mensen dan niet egwoon ormaal zoveel penen in normale algemene threadfs
[12:48] Lekker hoor!! zegt: omdat dat zoinol moet zijn
[12:48] Lekker hoor!! zegt: zin
[12:48] Lekker hoor!! zegt: je gaat niet lopen kuten zoals ik doe
[12:48] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: ja, dat is het dus niet
[12:48] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: en daarom heb ik der geen zin meer in
[12:49] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: Nu gaat iedereen tijd besteden om vage dingen te posten in die zinloos thread, sorry hoor maar zo krijg je een thread niet levend
[12:49] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: en het wordt er niet opener op
[12:49] Lekker hoor!! zegt: klopt
[12:50] Lekker hoor!! zegt: doeje beklag dan nerd
[12:50] Lekker hoor!! zegt: ligt misschien ook aan
[12:50] Lekker hoor!! zegt: te weinig discussies
[12:50] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: neeman, want ik ben altijd de zeikerd
[12:50] Lekker hoor!! zegt: hnak god zit jukx er nog
[12:50] Lekker hoor!! zegt: anders was t een saaie bedoel
[12:50] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: Niemand durft meer te discusseren
[12:50] Lekker hoor!! zegt: (ik doel op poliieke threads)
[12:50] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: want of ze worden geclosed of mensen zijn bang dat het uit de hand loopt
[12:51] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: ja, maar daar heb ik al helemaal geen zin in, al die politieke koppen op tv is al erg genoeg
[12:51] Lekker hoor!! zegt: in politieke theads? dat zijn de enige goeie discussies die er nog zijn
[12:53] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: ja, dat is waar
[12:53] Lekker hoor!! zegt: wat wil je dan
[12:53] Lekker hoor!! zegt: je wilt discussie toch!
[12:54] Lekker hoor!! zegt: nou dan, die politieke threads zijn de enige threads waar een GOEIE discussie zit
[12:54] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: Ja, maar MEER
[12:54] 3 weken en 5 dag (film kijken) zegt: niet alleen politiek
jploveparade
Je hebt gelijk :(
Chicane
discussies genoeg, laatst nog eentje met Eye-Riz en mij over de aankleding van je ideale party avond enzo..

en waarom moeten anderen dan altijd komen aandragen met discussie materiaal? Kom zelf ook op de proppe met iets, hoeft niet persee over muziek meuk te gaan, maar ook dagelijkse meuk of andere zinvolle meuk..

Tis hier hardstikke geinig alleen die gassies die weer beweren dat deze toko dood is verzieken het weer een beetje
Optimus
het gaat ons niet om de meetings op feesten enzo, want dat is allemaal top:) Allen het forum zelf is gewoon dood:sadgreen:
jploveparade
quote:
Originally posted by Optimus
het gaat ons niet om de meetings op feesten enzo, want dat is allemaal top:) Allen het forum zelf is gewoon dood:sadgreen:

Wat moet je nou met Mao in je avatar? :haha: :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland