return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Het forum is dood ...

Chicane
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar zelfs nu loopt er een discussie in deze post nogwel... dus uhm... your problem is?

en new wave:
die gasten die beweren dat het forum dood is steken weer andere mensen aan en kommie alleen maar weer in een negative spiraal van negative energie uit waar we ook niet om zitten te springen
New Wave
quote:
Originally posted by Chicane
en new wave:
die gasten die beweren dat het forum dood is steken weer andere mensen aan en kommie alleen maar weer in een negative spiraal van negative energie uit waar we ook niet om zitten te springen

Die gastjes geven nu wel een signaal dat het forum nu sterk achteruit gaat.
Gaat om de hoevelheid mensen die nog posten, de hoeveelheid nuttige post van de mensen die nog posten.
Ook dat er meer algemenere zaken ter sprake moeten komen zodat het wat openelijker wordt.

Niets negatiefs....alleen een signaal dat het beter moet worden.
Ze vallen toch niemand persoonlijk aan.
Als je je zelf er persoonlijk op aangesproken voelt....dan is het signaal bij jouw over gekomen.
Werkt het dus goed.
Chicane
Ik zou zeggen doe er wat aan dan als je vind dat het forum beter kan, maar gaat dan niet liggen zeuren dat het forum dood is, dit is niet de eerste thread die daar over gaat. Zeuren is makkelijker dan zelf iets ondernemen.

Dit is niet tegen jou gericht Tim, maar tegen iedereen die vind dat het forum dood is/gaat
!_PeTrUs_!
Ach, ik heb al meerdere mensen door de jaren heen horen zeggen dat ze het hier maar d00d vinden en toch blijft men terug komen?!?
Switch
*zucht*
het begint dus hier ook al, chicane en ik komen van rmf.com af en daar zaten de mensen ook al te zeuren dat het dood was, en zie nu, rmf.com is dood, en op de navolgeling gmdb.com wordt eens in de week gepost. tuurlijk is het zo dat mensen die hier 2 jaar member zijn, het allemaal wel hebben gezien. dan wordt het misschien gewoon tijd om weg te gaan, maar doe dat dan in je uppie, en sleur anderen niet met je mee, want die mensen volgen je, en even later op een andere forum krijg je hetzelfde gezeur. je kent de mensen dan, je weet alles al over ze, en dan is het weer saai.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland