|
|
| dj_highforce |
Hey,
ik post mijn track hier ook maar voor wat reply's, gezien er in het producers forum nauwelijks hardstyle liefhebbers komen.
Ik heb hem daar wel gepost, maar verw8 duz niej zo heel veel replys.
Zou flex zijn als iemand ffiez wat commentaar zou kunne geven.
http://home.arcor.de/tasovi/%20/%20...riginal_cut.mp3
Bedankt,
DJ HighForce aka Alphaverb |
|
|
| Chicane |
ik zie weer een mogelijke XDS release:
Alphaverb_-_Brain_Hunter_(Original_Cut)-Promo_Vinyl-2003-XDS :D
Sorry Highforce, ik ben geen hardstyle liefhebber dus ik denk niet dat je zit te wachten op een mening/review van mij. Maar toch doe ik het omdat ik effe heb zitten luisteren.
Je begint goed, niet de eerste tel met een bass beginen, maar een leuk riedeltje. Tot de eerste minuut hou je het lekker spannend, van wat gaat er komen. Dan knalt de eigenlijke bass erin, best geinig, maar na 30 seconden houdt het al weer op. Daarom haat ik hardstyle zo verschrikkelijk, veel te veel breaks. Maar dat is geen reden om jouw ding af te kraken, want het het vervolgt zich weer in de 2e minuut. Maar, in de 3e minuut is het weer stil... dan verander je van bass en is het in de 3:45 weer stil...
Om heel eerlijk te zijn, de ondergrond is er al, maar het mist een melodie of iets waardoor je blijf luisteren, een beetje te vlak nog. 5 minuten en nog wat seconden naar een bass luisteren is niet bepaald leuk. Verder iets te veel breaks, maar dat is mijn mening als niet-hardstyler
Succes, hoop dat je hier wat aan hebt |
|
|
| dj_highforce |
Bedankt voor je reactie iig,
maar je moet niet denken dat ik zelf die XDS releases doe ofzo.
Op direct connect downloaden meerdere mensen mijn muziek, en zo is mijn remix van deepack gereleased. Ik heb zelf heus niet zon lamer om me eigen muziek te releasen... |
|
|
| Chicane |
| hehe, nee dat bedoel ik niet.. zitten een paar zielige mannetjes in XDS die credits tekort komen om iets te downloaden en dan gaan ze allemaal websites afspeuren naar dingetjes die ze kunnen releasen... check hun nukelist maar op dingen die fake/free.from.web zijn :D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
hehe, nee dat bedoel ik niet.. zitten een paar zielige mannetjes in XDS die credits tekort komen om iets te downloaden en dan gaan ze allemaal websites afspeuren naar dingetjes die ze kunnen releasen... check hun nukelist maar op dingen die fake/free.from.web zijn :D |
whehe dat kan ik verifieren ja :D
XDS is echt een lame group, en ik snap niet waarom ze nog niet genuked zijn |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|