return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Post whores, upgrade you user status by placing useless junk in this thread

Optimus
nu heb ik het heet
Spinnin Jack
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
ik wil simcity 4 ooooooooook

Woon je in de buurt van delfgauw??

Anders kan ik wel ff 2 cdtje voor je fikken, dan kan je ze ff afhalen...
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by Spinnin Jack
Woon je in de buurt van delfgauw??

Anders kan ik wel ff 2 cdtje voor je fikken, dan kan je ze ff afhalen...

en dan zeker meteen een fles cola meenemen? :D

Nee hoeft niet, ik weet niet waar Delfgauw ligt, maar ik krijg Sim City 4 binnenkort zelf ook. Iig bedankt voor het aanbod
mansie
Toch nog best wel een leuke post om te lezen vind ik eigenlijk wel.

Staan tenminste nog wat leuk moppen in.
Nog een week of 4 en dan is het weer Trance Energy. Jaarbeurs zit bij mij om de hoek, dus dat wordt weer kruipend naar huis.
Lekker hoor !

Welke DJ moeten we absoluut zien op TE 2003 Utreg? Nja, ik kijk ook wel ff in de TE post. Da's makkelijker.

Vanavond weer ff lekker in het stadsie stappen. Gisteren al in het Brabantse land geweest wat ook weer erg gezellig was.

Zou iemand dit eigenlijk allemaal nog lezen?
Geeft ook niet ik type gewoon lekker door. Daar is deze tread ook voor bedoelt. Het groter de onzin hoe beter. Wel zonde dat ik alles in 1 bericht zet. Dat telt niet mee voor het aantal posts.
Na, dan hou ik er maar mee op. Type ik er zo nog wel een!!
Goed weekend allemaal!
Chicane
Zooow he, wat ik vandaag toch weer es meemaakte, jezus tapdansende christus:

Kwas effe me avondeten bij de mcdrive aan het halen, en voor me een bussie vol gasten. Die luitjes waren met een stuk of 7 en bestelde echt belachelijk veel, en alles werd maar in die bus gestouwt. Dus hun rijden weg en heb er verder geen erg meer in, ik haal mijn meukkie op en dan zegt dat lieve blondje met een bril en puisten op der kop, dat is dan 117 euro en 35 cent. Ik denk, wordt ik dan ook nog gepijpt ofzo? Want zoveel kost een quarterpoundermenutje toch niet? Dus ik effe es flink uit me dag gegaan en die quarterpounder in der face uitgekotst, zei ze van ja die mensen voor u zeiden dat de auto achter hun betaald. Meteen daarna de auto gestart en maar weggereden, dan maar een loempia ergens halen orzo. Zag ik die freggels op de parkeerplaats staan zichzelf helemaal klem te vreten aan kipnuggets en hamburgers enzo. Dus ik denk ha, daar ga ik eens even een hartig woordje mee spreken. 2 stonden buiten de auto wat met een hun tas te klootvioolen, dus ik parkeer me auto naast hun stap uit en loop woedend op hun af. Ze herkende me denk ik en meteen sprongen ze weg in de auto om daarna als een idioot weg te rijden. Gelukkig hadden ze een tas laten staan he, dus ik denk mooi... dies van mij, wie weet wat er voor geinigs in zit, dus ik ga me autotje weer in en maak die tas open....

weet je wat er in zat?

NOG MEER STERKE VERHALEN! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland