|
|
| Kraith |
Ser ut att kunna bli ett bra klubbår 2003. :)
Få se nu..
Fredagar
Basic* på Diana
Recoil på Broder Tuck (källaren)
Monday Bar Weekend på Sture (from 31/1)
Lördagar
Fokused på Göta Källare (en gång i månaden)
Och Monday Bar på måndagar lite då och då, med mera.
Soft!
((Nu skriver jag om Stockholm då...)) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ahh dee as härligt...
Synd jag inte har nån som jag kan gå med... har en men han e inte lika på som jag. Dom vänner jag har vill bara på vanlig krog å lyssna på NRJ musik å supa skallen av sig å ragga... klart man kan göra det men jag hör hellre bra musik med folk som diggar samma musik som jag :gsmile:
Men iaf... framtiden ser ljus ut... i sthlm iaf :gsmile: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh dee as härligt...
Synd jag inte har nån som jag kan gå med... har en men han e inte lika på som jag. Dom vänner jag har vill bara på vanlig krog å lyssna på NRJ musik å supa skallen av sig å ragga... klart man kan göra det men jag hör hellre bra musik med folk som diggar samma musik som jag :gsmile:
Men iaf... framtiden ser ljus ut... i sthlm iaf :gsmile: |
så du har sånna kompisar som jag då... förutom att vi brukar gå till ett ställe och vi brukar dansa.. sen så e musiken inte super bra och dem blir hel upphetsade till NRJ musik medan jag får sitta kvar själv och supa skallen av mig tills den bra musiken kommer för att sedan bli förstörd 1 timme av ett kass liveband som dem också lyssnar på :(
jag får flytta till sthlm så får vi gå tillsammans steve :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh dee as härligt...
Synd jag inte har nån som jag kan gå med... |
Vänta du bara steve ;) inte långt kvar...
Får mail från Socially (som kör recoil) hela tiden..är på deras lista sedan långholmen. Verkar vara väldigt poppis..dom skriver att man måste vara tidig för att det alltid blir fullt...najs :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Verkar vara det största "problemet" att man inte har någon att gå med...
Ok, visst... man kan gå själv, men HUR kul är det på en skala??
Även jag har polare som är lite "halvpå", jag har ofta föreslagit att "vi drar till TE eller Sensation då...". svar: -"Ja, lätt att vi gör... när är det". Tiden går och när det väl är dags att beställa tickets så bangar dom. Blir lite lagom förbannad då, har laddat upp sig som fan att "Nu jävlar blir det av..." Men inte då..:whip: :whip:
Kul att det börjar hända nåt i Sverige iaf..
Synd bara (för min egen del) att det är sthlm som det händer grejjer i... Men wtf, nånstans måste det ju börja.. ;)
RebeL9 kanske vet nåt nytt om den kommande clubscenen i gbg? Man kan ju alltid hoppas! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|