return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Harry Lemon aka Lemon 8.

Sand Leaper
Meg og Haak kommer definitivt!Så kanskje vi skulle kjøre en meet-up av noe slag,hvis folk er med på det?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Meg og Haak kommer definitivt!Så kanskje vi skulle kjøre en meet-up av noe slag,hvis folk er med på det?
Ja visst :) Jag har vart på det stället många gånger så jag känner till lokalen bra... Det finns en spiral trappa som går ner alldeles till vänster när man kommer in i entrén, antingen där eller nedanför den vid en viss tid.

Gjorde ett par kartor... kanske kan hjälpa till att hitta lättare

WhiteRussian
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Imorrn ska jag nog köpa biljett till detta :D

Vilka är det mer som ska gå nu ?

Jag, :rolleyes:
Grymt dåligt med pengar men ska försöka fixa cash till imorgon iaf...

Suger att jobba på ett statligt företag och få vänta en månad extra på lönen...bah.
Aendy
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Suger att jobba på ett statligt företag och få vänta en månad extra på lönen...bah.

Men det behöver du ju bara göra första månaden!?! Dessutom rockar det stt sluta på ett sådant företag för då får man lön en månad efter man slutat jobba. (BTW: Är inte bara statliga företag som kör med den löneformen)
WhiteRussian
quote:
Originally posted by Aendy
Men det behöver du ju bara göra första månaden!?! Dessutom rockar det stt sluta på ett sådant företag för då får man lön en månad efter man slutat jobba. (BTW: Är inte bara statliga företag som kör med den löneformen)

Jo, men det är juh _nu_ jag vill ha pengarna! ;)

Mitt gamla, privata, jobb, körde samma löneform. Det är väl mest timlöns anställa som har det så. Men men, efter tre månader eller nåt blir det månadslön istället, då får jag två löner på en månad första gången, :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden