return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Mondaybar Forumet

Kraith
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fattar inte varför dom ska lyckas lägga all jävla skit på samma jävla dag... Som sagt när det nu väl händer nåt i festernas u-land.
Det är ju fan skandal...

Håller med till 100%. Jag var fan tvungen att skriva på forumet och fråga varför de tycker att det är positivt att lägga stora fester på samma dag. Känns som alla förlorar på det, både gäster och arrangörer.
NordLight
Instämmer i tidigare inlägg. Helt sinnesjukt att när äntligen Stockholm börjar ta fart, krockar två fester. Vad är oddsen för det??!!
Till er som överväger att skippa kryssningen...
Jag har sett Tiësto 4 gånger tidigare och har aldrig varit besviken efteråt. DJ's som Tiësto och PvD skulle jag kunna se varje helg om det vore möjligt. Jag tycker inte kryssningen tappar glans...alternativet är ju Las Ketchup runt Stureplan.

Greetz
NordLight

;) ;) ;)
Ravesquad
quote:

Bra ex. på detta är ju 31 Januari.... Dave Seaman på ena hållet & Seb Fontaine på andra hållet....

:

eh vaaaa? var när hur?:conf:
SteveTranz4ever
31 Januari.... bägge lirar på olika platser...

BTW: Forumet är under omarbetning och

kommer att komma upp igen inom kort.
Ravesquad
quote:
31 Januari.... bägge lirar på olika platser...

jo så mycket haja ja men spelar dom alltså båda i Sverige o iså fall var när och?:) eller e det bara så att dom fått för sig o lira på olika ställen för att dom oftast spelar ihop men kanske blivit lite osams eller nått?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden