return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Mondaybar Forumet

WhiteRussian
Staffan och Monday Bar verkar ha lackat ut totalt på Fokused för att de snott Tiesto. Tiesto skulle juh vara deras största namn till kryssningen och var namnet som skulle dra folk.

Så de funderar på att byta till någon annan stor trance DJ.

Sen verkar det som om Monday Bar planerat "Trance Nation" den 28:e mars, samtidigt som Tiesto kommer till Fokused. Så då konkurrerar Tiesto med någon annan stor DJ.

Helt sjukt att när det väl händer nåt i bonn-landet händer allt samtidigt och de två största arrangörerna försöker konkurrera ut varandra.

Slutar väl med att de driver varandra til konkurs. :whip:
reveal
men... så jävla moget då :whip: :whip: :whip:
robstar
Va ruttet!

Ingen av parterna kommer tjäna på de heller, två fester samma dag(helg) av två olika arrangörerna. Helt onödigt! :X
AC.
Jag måste dock säga att jag har full förståekse för hans reaktion

Plötsligt så känns kryssningen inte lika aktuell och värd att lägga enr besvärt med att på något sätt få tag på biljetter i och med att jag bara är 19, dessutom börjar den känns lite dyr också med tanke på att jag inte har någon riktig inkomst mer än migg studiebidrag (vilket jag iofs inte ännu ansökt om)

Nog för att jag tror luciakryssningen kommer bli helt otroligt mäktig så har den ju faktiskt tappat lite av sin glans som han säger nu när de snor huvudnamnet en månad innan

EDIT: GAH JÄVLA SKIT STAVNING! ORKAR FAN INTE ÄNDRA!!!! AAAAA
SteveTranz4ever
Jag tror fortfarande att kryssen blir as bra

Fattar inte varför dom ska lyckas lägga all jävla skit på samma jävla dag... Som sagt när det nu väl händer nåt i festernas u-land.
Det är ju fan skandal, säkert är det så att alla vill lägga på en löning helg typ för att alla ska ha råd att spendera så mycke pengar som möjligt, gammalt knep.

Bra ex. på detta är ju 31 Januari.... Dave Seaman på ena hållet & Seb Fontaine på andra hållet....

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden