|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill
personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil :)...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något ;) |
Jag tycker man inte man ska vara annorlunda för att vara annorlunda, då blir det i det närmaste fjantigt. Ska man vara annorlunda är det för att man är sig själv
En fråga bara, din defenition på 'clubwear'? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill
personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil :)...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något ;) |
du e lite efter nu.. har kört med frack länge ;)
byter lite beroende på hur jag känner mig.. kör med neon gul ibland och ibland bara svart... turkos och lila funkar bra också..
även så e knall rosa en favorit ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by AC.
Jag tycker man inte man ska vara annorlunda för att vara annorlunda, då blir det i det närmaste fjantigt. Ska man vara annorlunda är det för att man är sig själv
En fråga bara, din defenition på 'clubwear'? |
amen jag gillar å provocera lite å att folk kollar på en å typ rynkar på näsan för att man e annorlunda....e lite retsticka typ :>
clubwear...hmmm...ganska stort begrepp egentligen så jag ska inte ge mig in å¨besvara men det jag har på mig e typ sånt dom har på saturnreturn (om du nu varit där) som inte e neon...gillar mer svart å vitt jag :)
men ganska vida kläder iaf...å i sånt skönt prasseltyg (vet inte vare heter)...dock ingenting i jeansväg, tål inte det tyget :p |
|
|
| Gaby |
sköna kläder som man kan dansa i... That's what all is about!! Sen är det alltis kul att piffa till det lite här och där... Jag älskar glitter!
Men det jag ville säga är att det stör mig sånna som kommer i neonkläder och stavar och hela kitet men knappt dansar :conf: men anser att dom är klubbers :conf:
Klubber: Älskar musiken och släpper in den ljupt in i själen och total njuter med kroppen. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Gaby
Klubber: Älskar musiken och släpper in den ljupt in i själen och total njuter med kroppen. |
du menar typ när man bara släpper loss totalt å knappt vet vart man e nånstans eller egentligen vad för musik som körs...man blir så med i musiken att den mer flyter igenom kroppen än bara öronen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|