|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
d vill alltså bara ha dit såna som gaby skriver om, glitter & glamour... vilken diskriminering.
|
dom vill inte ha dit folk i softa jeans och sköna tröjor med andra ord heller då eller? Låter som nån snobb-fest med dresscode? |
|
|
| Vizay |
jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill
personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil :)...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag tycker man inte ska få ha kläder alls.... Naket är ju inne... he he om stureplans folket skulle höra det från Filippa K eller nån känd mode skapare skulle va hel näck redan i helgen... :toothless |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tycker man inte ska få ha kläder alls.... Naket är ju inne... he he om stureplans folket skulle höra det från Filippa K eller nån känd mode skapare skulle va hel näck redan i helgen... :toothless |
bra affärsidé av en klädesbutik, "nu ska ni vara nakna"..mycket pengar dom måste tjäna...vafan skarom sälja?`Parfym och kondomer? :p |
|
|
| Dioxys |
| coh märkes kassar ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|