return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
neongrejor på fest

AC.
För mig är det iaf klart att jag väljer kläderna efetr stället, med det är mera av rent praktiska skäl.
Skulle jag gå på "rave" så skulle jag inte komma i finskor, finbyxor osv osv de får bli när jag går på ett ölite mera "finare" ställe

Jag tycker det kan vara snyggt med neon kläder så länge man håller det på en anständig nivå dvs inte går hela vägen ut som n¨gon candykid....
robstar
quote:
Originally posted by dbl
och vad e syftet???

Taget från Vitryss reply i den här tråden: KLICK

Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...
dbl
quote:
Originally posted by robstar
Taget från Vitryss reply i den här tråden: KLICK

Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...

ok.. tänkte nästan att det var nått sånt
Gaby
Är så trött på folk som tror att dom är supercoola klubbers bara för dom har sina neondräkter och lite glitter...:whip: det är inte kläderna utan vad du känner i själen som gör folk till klubbers!!!!
Glorie
quote:
Originally posted by Gaby
Är så trött på folk som tror att dom är supercoola klubbers bara för dom har sina neondräkter och lite glitter...:whip: det är inte kläderna utan vad du känner i själen som gör folk till klubbers!!!!

helt rätt! A, anledningen till varför ja frågade var just att ja snackar me en festarrangör.. som ska dra igång en fest e det tänkt. Men till saken hör att de tänker bannlysa all neon.. och allt som lyser...suuuuuuuck

d vill alltså bara ha dit såna som gaby skriver om, glitter & glamour... vilken diskriminering.

Mindshooter...:D:stongue: :stongue::D Klockrent!!!!! Ja la av me napp på den tiden me :D hehehhe

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden